Kulbhushan Jadhav مورد: پاکستان مسدود شدن تمام راههای قانونی برای درمان, بررسی گزینه های دیگر می گوید: MEA

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 7:57:11 pm مردم در طول یک کمپین امضا برا

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 7:57:11 pm
Kulbhushan Jadhav, Kulbhushan Jadhav case, shiv sena on Kulbhushan Jadhav, shiv sena on jadhav verdict, jadhav icj verdict, Kulbhushan Jadhav news, india news مردم در طول یک کمپین امضا برای Kulbhushan Jadhav. (اکسپرس عکس توسط Prashant Nadkar)

وزارت امور خارجی روز دوشنبه متهم به پاکستان مسدود کردن تمام راه حل های حقوقی سابق هند افسر نیروی دریایی Kulbhushan Jadhav که در انتظار اعدام به اتهام جاسوسی و فعالیت های تروریستی در پاکستان است.

وی از سوی مامورین که در این نشست از ماموران کنسولی با Jadhav در جولای 16 بود scuttled توسط مقامات MEA سخنگوی Anurag Srivastava همچنین گفت: پاکستان به تصویب رسید "مسخره رویکرد" در رسیدگی به این پرونده است. هند در حال بررسی گزینه های موجود در این موضوع MEA گفت.

"به ماموران کنسولی آموزش داده شد نه به دست بیش از هر سند به Jadhav. افسران نمی تواند به دست آوردن یک وکالتنامه از Jadhav. پاکستان را مسدود کرده است تمام راه های موثر برای درمان در دسترس به هند است. هند ذخایر و موقعیت خود از جمله حق به سود بیشتر داروهای" MEA سخنگوی گفت.

MEA بیشتر ادعا که پاکستان شده بود و قادر به ارائه یک "آزادانه دسترسی کنسولی" بیش از یک سال گذشته. "در شرایطی که آزادانه و بدون مانع دسترسی کنسولی و همچنین از اسناد و مدارک مربوطه به عنوان آخرین چاره هند تلاش کرد به پرونده دادخواست در جولای 18," Srivastava گفت: در طول یک رسانه های آنلاین جلسه.

"با این حال ما پاکستان وکیل مطلع شده است که یک بررسی دادخواست نمی تواند در زمینه عدم وجود وکالتنامه و مدارک مربوط به این پرونده از Jadhav," او گفت:.

فرمان اعلام شد توسط عمران خان دولت on May 20 اجازه داده است که هند دولت Jadhav و نماینده قانونی او به فایل نقد و بررسی دادخواست ها در IHC در عرض 60 روز است.

وی از سوی مامورین که پاکستان نه تنها در نقض ICJ قضاوت بلکه از خود را فرمان MEA گفت: عمران خان دولت ایجاد سردرگمی بیش از گذشته تاریخ پر کردن یک درخواست.

"در ابتدا آنها نشان داد که یک دادخواست واصل شود و بعد از جولای 19. پس از آن پاکستان نشان داد که محدودیت زمانی برای فایل بررسی دادخواست باید منقضی شده در جولای 20," MEA گفت.

هفته گذشته MEA گفت: هند افسران بودند که اجازه دسترسی به Jadhav مجبور به ترک این جلسه به عنوان دسترسی کنسولی ارائه شده توسط پاکستان بود "نه معنی و نه معتبر".

دهلی نو در حال حاضر دو گزینه پیش روی خود را — هر دو رویکرد پاکستان در دادگاه و یا بازگشت به دیوان بین المللی دادگستری (ICJ) و درخواست تجدید نظر برای اسلام آباد را به عدم اجرای سفارشات خود را.

در ماه جولای سال گذشته به دیوان بین المللی دادگستری در حکم آن بود به کارگردانی پاکستان اجازه می دهد تا دسترسی کنسولی و به طور موثر بررسی حکم اعدام است. دادگاه تا به حال مشاهده شده است که پاکستان در حال نقض قوانین بین المللی با او را اعطای دسترسی کنسولی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب