Coronavirus | Govt. nod برای بازگشایی مجتمع ورزشی

آخرین دستورالعمل در گسترش مستند از دولت مرکزی باید در نهایت باز شبح آموزش برای ورزشکاران سراسر کشور با هشداره

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

آخرین دستورالعمل در گسترش مستند از دولت مرکزی باید در نهایت باز شبح آموزش برای ورزشکاران سراسر کشور با هشدارهای. "مجتمع ورزشی و استادیوم مجاز خواهد بود برای باز کردن تنها برای فعالیت های ورزشی است.

"با این حال تماشاگران را نمی توان مجاز" MHA توجه داشته باشید در روز یکشنبه گفت:.

این اجازه می دهد ورزشکاران — گیر در ورزش های مختلف اقتدار هند مراکز در سراسر کشور — به رزومه کاری خود را تمرین.

در حالی که این اجازه را می دهد که بدون تماس ورزشی برای شروع آموزش تقریبا بلافاصله کسانی که با کامل یا جزئی تماس خواهد بود به دنبال وضوح بیشتر. "ما هنوز هم نیاز به روشن شدن اگر تمام مجتمع های ورزشی باز هستند یا فقط مراکز آموزشی? SAI مراکز در هر صورت باز به عموم مردم اما هر ورزش متفاوت است, بنابراین اجازه دهید ما منتظر یک روز به دانستن جزئیات" IOA جمهور Narinder Batra گفت. محدودیت این معنی تنها امکانات آموزشی هستند به احتمال زیاد برای شروع در حال حاضر. نیز وجود دارد عدم قطعیت در مجتمع است که می توان باز کرد تا آنجا که بسیاری از آنها نیز متعلق به دولت های مختلف دولت است.

اما MHA راهنما نیز می گوید: "همه اجتماعی / سیاسی / ورزشی / سرگرمی / علمی / فرهنگی / مذهبی توابع / سایر تجمعات و بزرگ جماعت" هنوز هم ممنوع است در نتیجه مصاحبه شک در از سرگیری ورزش است.

در ضمن ورزش های ملی فدراسیون (NSFs) ترجیح داده به صبر قبل از تصمیم گیری در مورد آینده خود ،

BCCI واکنش نشان می دهد

مصرف را به حساب محدودیت در مسافرت هوایی و جنبش مردم تا 31 مه BCCI اعلام کرده است که از آن خواهد شد صبر کنید قبل از سازماندهی یک مهارت مبتنی بر اردوگاه آموزشی برای آن قرارداد بازیکنان. آن اضافه شده است که آن را به کار همگام با دولت انجمن به گچ کردن یک برنامه برای مهارت مبتنی بر آموزش در سطح محلی.

وزیر ورزش Kiren Rijiju تا به حال در اخیر خود در تعامل با ورزشکاران و مدیران ورزشی در سراسر نشان داد این وزارت تلاش در فاز سرگیری آموزش حداقل برای بازی های المپیک-محدود ورزشکاران در ماه رسید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن