دلوت, مدرسه, مدیره تصویب توقف جبرانی بودجه آموزش و پرورش تخصیص

این قطعنامه برای توقف جبرانی بودجه آموزش و پرورش فرایند تصویب با رأی 5-1 با عضو هیئت مدیره سالی ترنکا رای گیری

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

این قطعنامه برای توقف جبرانی بودجه آموزش و پرورش فرایند تصویب با رأی 5-1 با عضو هیئت مدیره سالی ترنکا رای گیری ندارد. عضو هیئت مدیره Alanna اسوالد غایب بود از این رای با توجه به مشکلات فنی.

در هر هیئت مدیره مدرسه قطعنامه سال گذشته هر فرد ساختمان بود انتظار می رود به خود اختصاص داده 90% جبرانی بودجه آموزش و پرورش آن را به تولید در 2020-2021 5% افزایش بیش از 2019-2020.

دلوت مدارس دولتی CFO کتی اریکسون خواسته هیئت مدیره مدرسه به توقف جبرانی بودجه آموزش و پرورش در 85% برای هر فردی برای یک سال با توجه به محدودیت های بودجه ای به علاوه یک بیش از 150.000 دلار در از دست دادن به طور کلی جبرانی بودجه آموزش و پرورش. اریکسون گفت: توقف اجازه می دهد تمام ساختمان ها برای حفظ بودجه برای آنها چه بوده است با استفاده از جبرانی برای آموزش و پرورش.

جبرانی بودجه آموزش و پرورش است که پول تولید شده توسط هر فرد مدرسه بر اساس تعداد و کاهش ناهار دانش آموزان در هر منطقه می تواند دوباره اختصاص منابع مالی آن در منطقه.

دیگر کاهش ساخته شده شامل ختم 10 آزمایشی معلمان و ختم سه معلمان شاغل به دلیل عدم وجود دانش آموزان برای موقعیت خود را. نام فسخ معلمان بودند بلافاصله در دسترس شنبه شب. شاغل معلمان می تواند rehired قبل از شروع سال تحصیلی به عنوان دانش آموز اعداد تر شدن نهایی.

فردی و گروهی درس موسیقی در لینکلن پارک مدرسه نیز قطع برای 2020-2021 سال تحصیلی دلایل بودجه و عدم مشارکت اریکسون گفت: News Tribune هفته گذشته است.

آخرین جلسه سرپرست لایحه Gronseth

سهشنبه گذشته, Duluth, مدرسه, مدیره, جلسه, سرپرست لایحه Gronseth شرکت خواهد کرد. در 2019, Gronseth اعلام کرد او را نمی خواهد به دنبال یک قرارداد جدید با دلوت مدارس دولتی. آغاز جولای 1, او را به عنوان سرپرست سنت پیتر مدارس دولتی در جنوب ایالت مینه سوتا.

دلوت هیئت مدیره مدرسه صندلی جیل Lofald نشان داد یک پلاک در طول جلسه مجازی سهشنبه خواهد بود که با توجه به Gronseth برای او 23 سال خدمت در دلوت منطقه مدرسه.

"شما می توانید حرکت در خارج از Northland اما شما نمی توانید به Northland از بچه" Lofald گفت.

هر عضو هیئت مدیره گفت: چند کلمه در به رسمیت شناختن Gronseth و خواندن پیام های ارسال شده به آنها را از جامعه اعضای سابق و اعضای هیئت مدیره.

"ما می دانیم که ISD 709 بنیادی است که ما به عنوان مردم" ترنکا گفت: "شما همیشه خواهد بود (Denfeld) شکارچی من همیشه یک (مرکزی) Trojan و شما باید indelibly و برای همیشه لطفا برای تغییر و پود این جامعه از طریق رهبری خود را در طی آخرین سال 47 بنابراین شما تشکر می کنم."

عضو هیئت مدیره روزی Loeffler-کمپ گفت او احترام زیادی برای Gronseth رهبری از طریق سال.

"بیل واقعا به من الهام برای اجرا به هیئت مدیره مدرسه به دلیل چشم انداز و مسیر او منطقه ما," او گفت:. "من می خواستم به بخشی از چشم انداز که پس از من برای شما احترام بگذارند (بیل) و من فکر می کنم خود را رهبری می درخشد در راه های بسیاری."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن