HC هدایت انسان به پرداخت 10 ، 000 تومان به CM صندوق امداد برای مانع مقامات در Covid وظیفه, کمک های مالی وثیقه

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | به روز شده در: 6 مه سال 2020 11:15:50 am به شاه اعلام کرد که

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | به روز شده در: 6 مه سال 2020 11:15:50 am
coronavirus, coronavirus news, Tripura coronavirus updates, BSF jawans positive Tripura, lockdown 3.0, coronavirus lockdown, lockdown extended, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise به شاه اعلام کرد که زمانی که تیم از مقامات دولتی تعیین شده برای جمع آوری داده ها در Covid-19 بازدید جامعه متقاضی که در حال حاضر در جامعه محل مانع کار خود و متقاعد اعضای جامعه نیست برای به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات.

در حالی که اعطای وثیقه به 55 ساله مرد به دادگاه عالی بمبئی در روز شنبه به کارگردانی او را به پرداخت 10 ، 000 تومان به وزیر ارشد صندوق امداد پس از او رزرو شده بود باعث انسداد کارمندان دولت بازدید خود را مستعمره مسکونی برای جمع آوری داده ها در پی Covid-19 بیماری همه گیر.

یک قاضی نیمکت دادگستری Bharati Dangre شنیده وثیقه درخواست از طریق ویدئو کنفرانس.

مرد از یک مجتمع مسکونی در جامعه میرا جاده رزرو شد برای وارد شدن به یک بحث گرم با مقامات در Covid-19 وظیفه و مانع یک تیم از کارکنان بهداشتی و آشا کارگران با قانع کردن مستعمره اعضا به اشتراک گذاری اطلاعات با آنها.

نیا نگر ایستگاه پلیس در میرا جاده شارژ مرد در 31 مارس در بخش 353 (مجازات برای حمله و یا نیروی جنایی برای جلوگیری از بنده های عمومی از تخلیه خود وظیفه), 188 ( مجازات برای سرپیچی از دستور اعلام شده توسط بنده), 269 (مجازات برای عمل غفلت به احتمال زیاد به گسترش عفونت از بیماری های خطرناک به زندگی) از قانون مجازات اسلامی ( IPC) و بخش 51 (B) از فاجعه قانون مدیریت ارائه مجازات امتناع از پیروی از دستور دولت است.

به شاه اعلام کرد که زمانی که تیم از مقامات دولتی تعیین شده برای جمع آوری داده ها در Covid-19 بازدید جامعه متقاضی که در حال حاضر در جامعه محل مانع کار خود و متقاعد اعضای جامعه نیست برای به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات.

نیمکت مشاهده "نیز وجود دارد برخی از اتهامات وارد شده توسط متقاضی که اطلاعات به احتمال زیاد سوء استفاده توسط آژانس و او را متقاعد اعضای جامعه نیست برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات است."

دادگاه اشاره کرد که بحث گرم صورت گرفت در نقطه و بر اساس 'تاسف عمل در بخشی از متقاضی', جرائم ثبت شد علیه او توسط Naya نگر ایستگاه پلیس.

متقاضی وکیل مدافع Siddhesh Samel گفت که تخلفات ثبت شده در برابر مشتری خود را نامعتبر بودند و خودسرانه و به دنبال مرد به قید وثیقه آزاد شد. دادستان عمومی و انقلاب دیپاک Thakare مخالفت با درخواست و توجیه این اقدام پلیس.

پس از شنیدن ارسالی و بررسی مواد در رکورد عدالت Dangre مشاهده شده است که شاه را فاش نمی کند جرائم در بخش 353 از IPC بودن ساخته شده که تامل استفاده از حمله و یا نیروی جنایی برای جلوگیری از بندگان عمومی از تخلیه وظیفه خود را.

"پریما یک خواندن از شاه را از هر گونه مواد از بخش 353 IPC آن استناد شده است و در برابر اعمال متقاضی" نیمکت اشاره کرد در سفارش.

دادگاه در ادامه گفت که دیگر جرائم بودن bailable برنامه به دنبال وثیقه سزاوار اجازه داده می شود موضوع را به شرایط. بنابراین دادگاه عالی کارگردانی متقاضی به قید وثیقه آزاد شد با یک اخطار و مشاهده "متقاضی تا به حال رفتار غیر مسئولانه یک شیوه و به خصوص در زمانی که هر شهروند این کشور است که انتظار می رود به همکاری با کسانی که در ارائه خدمات مفید برای جلوگیری از گسترش Covid-19."

عدالت Dangre کارگردانی به واریز مبلغ 10 ، 000 تومان در وزیر ارشد صندوق امداد پس از انتشار و دریافت آن سپرده شود رکورد در عرض چهار هفته از شنبه.

خلاصی از درخواست دادگاه گفت که عدم واریز این مبلغ مستلزم عواقب ناشی از یادآوری وثیقه سفارش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب