سام کوک ستون: بیابان ادیسه — Birdsong walleyes و بازدید از فضای

من دراز بیدار در کیسه خواب من گوش دادن. برای تلفن های موبایل بود که از یک جفت از قوها هواپیمای بی موتوری پرواز

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

من دراز بیدار در کیسه خواب من گوش دادن. برای تلفن های موبایل بود که از یک جفت از قوها هواپیمای بی موتوری پرواز در امتداد ساحل نه چندان دور از من چادر. من تصور بزرگ پرندگان در دریاچه -- ظریف و سفید مانند برخی از اندازه مجسمه

تا حدودی بعد از ما شروع به نورد از ما چادر به استقبال مه آلود صبح در بوت دریاچه در این میلیون هکتار بیابان در کنار آمریکا و کانادا مرز شمالی Ely. این بخشی از آنچه که ما داشتیم برای خودمان غوطه ور در یک محل هنوز آنجا که یخچال های طبیعی تا به حال آن را ترک که در آن پیری سفید سنبه چسبیده به پای خاک انباشته است که در گذشته از 10000 سال است.

به عنوان ما به استقبال صبح و آمادگی ما بلغور جو دوسر آن به نظر می رسید یک تخلف به صحبت می کنند در هر چیزی اما رام تن. پس زمینه به مکالمات ما بود و یک گروه کر از birdsong. مشترک yellowthroats — کوچک warblers — توییتی خود witchety-witchety-witchety تماس. سفید-بویژه گنجشک اضافه شده خود را بالا و خالص یادداشت ها, تماس با فقیر-سام بادی, بادی, بادی. در جایی فراتر از گل رز-breasted grosbeaks ارائه شده تا خود را دلپذیر ریف مانند sopranos گرم کردن قبل از خرید....

ما خواهد بود برای بیش از یک هفته پارو و portaging در امتداد مرز که در آن voyageurs یک بار toted خود عدل بیش از حد پوست است. ما به این کشور در هر سال توسط بسته و قایق رانی به دست و پا زدن این پیچیده آبراه. به طور معمول ما کمتر را انتخاب کنید-سفر کانادا جانبی که در آن انتاریو Quetico استانی پارک محافظت می کند یکی دیگر از میلیون هکتار از قایق رانی کشور بیابان. اما کانادا و عدالت در این فصل از coronavirus.

ما نه تنها در اینجا ، به عنوان ما می خوریم ما بلغور جو دوسر, انفرادی paddler پایین حرکت می کند این دریاچه در نهایت ناپدید شدن به غبار که سواری کم آب است. ما را ببینید احزاب دیگر هر روز و گاهی اوقات فقط یک یا دو و گاهی چند. ما را به یکدیگر پاس در portages ، grunting سریع سلام از ما در زیر بار.

اما برای ساعت در یک زمان بیشتر روزهای ما اساسا به تنهایی دو به یک قایق رانی, تماشای عقاب و loons و ابتلا به walleyes. این چیزی است که ما انجام می دهیم. ما اویزان معطر پلاستیک grubs و wriggling زنده زالو 10 یا 12 فوت در زیر ما. ماهیگیری است که گاهی اوقات سریع اما عمدتا متوسط و گاهی آهسته است. ما باقی بماند هر روز تا زمانی که ما 10 یا 12 متوسط walleyes در stringers. پس ما دست و پا زدن فیله بازگشت به اردوگاه و لری سیب زمینی سرخ کرده و آنها را بیش از آتش و زندگی واقعا خوب می شود.

ما شده اند در این مدت زمان طولانی. بسیاری از ما آغاز شده در دهه 1960 هنگامی که قایق شد خیلی سنگین تر و ما می دانستیم که تقریبا هیچ چیز از زمین. در حال حاضر به طور متوسط سن 69 ما پوشیدن کشور مانند پشم پیراهن و آن را هنوز هم احساس می کند درست است.

در طول سال ما شاهد برخی از ما پارو همکاران را نهایی portage. در یک حس واقعی آنها در ادامه به سفر با ما. ما از شنیدن صدای آنها. ما داستان خود را. ما از دست آنها بیش از شما می دانید.

یک بار در در حالی که چیزی قابل توجه اتفاق می افتد. یک شب در این سفر که سه نفر از ما نشسته بودند در صحن گرانیت تماشای پایان روز یکی از ما دیدم یک فلش روشن در آسمان شرق — فقط یک تقسیم دوم فلش از نور شدید. چند ثانیه بعد یک صدا مانند رعد و برق rumbled در سراسر آب برای دو یا سه ثانیه است. سپس سکوت دوباره و ضعف contrail در آسمان است.

ما مطمئن نیستید آنچه که ما تا به حال دیده می شود. اما در بازگشت به خانه من ستاره شناس دوست باب پادشاه (اخبار تریبون "Astro باب") گفت: ما آنچه که ما تا به حال دیده می شود. آن بود که او گفت: "یک سنگ اسمانی بزرگ بازی درخشان شهاب." او گفت: تندر-مانند بوم ما شنیده ام "به معنی meteoroid (ورودی شی از فضا) نفوذ عمیق به اندازه کافی به اتمسفر برای زنده ماندن از سقوط و احتمالا زمین به قطعات بر روی زمین شهاب سنگ! بسیار نادر و بسیار سرد است."

سام کوک یک نویسنده مستقل برای اخبار تریبون. او را در رسیدن به cooksam48@gmail.com و یا پیدا کردن خود را در Facebook صفحه در facebook.com/sam.cook.5249.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب