Tejashwi Yadav Digvijaya سینگ را از چرخه تظاهرات علیه افزایش قیمت سوخت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 25 سال 2020 12:18:26 pm Digvijaya سینگ (L) Tejashwi

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 25 سال 2020 12:18:26 pm
Fuel price hike, Opposition protest against fuel price hike, Tejashwi Yadav bicycle ride, Digvijay Singh bicycle protests, Digvijaya سینگ (L) Tejashwi و Tej Pratap Yadav (R) سوار دوچرخه به اعتراض مداوم افزایش قیمت سوخت. (PTI/تصویری گرفتن)

Back-to-back افزایش قیمت سوخت در گذشته 19 روز باید چراغ رهبران اپوزیسیون به خیابان ها. در روز پنج شنبه Rashtriya Janata Dal (RJD) رهبران Tejashwi Yadav و Tej Pratap Yadav سوار دوچرخه همراه با حزب کارگران در پتنا به علامت اعتراض خود را.

در حالی که روز چهارشنبه در کنگره رهبر Digvijaya سینگ و حزب کارگران تا به حال گرفته شده مشابه اعتراض در بوپال در برابر مداوم پیاده روی زیر که یک شاه ثبت شد در برابر او و 150 دیگر حزب کارگران در بخش 341,188,143, 269 و 270 از قانون مجازات اسلامی (IPC). Digvijaya منجر شده بود دوچرخه اعتراض از Roshanpur مربع در ساعت 11 صبح به وزیر Shivraj سینگ Chouhan محل اقامت منطقه است.

رئیس سابق وزیر کمال نات روز سه شنبه ادعا کرد که قیمت سوخت در, Madhya Pradesh شد بالاترین در کشور است. او خواستار این اتحادیه و دولت بلافاصله به رول-تصمیم خود را برای افزایش مالیات بر سوخت است.

در ژوئن 22, ملی, اتحادیه دانشجویان هند نیز صحنه تظاهرات در دهلی نو در برابر همان.

در ژوئن 16, کنگره, رئیس جمهور سونیا گاندی برخورد کرده بود در BJP دولت بیش از آخرین افزایش قیمت بنزین و دیزل. متهم مرکز "احتکار" کردن مردم سونیا گفته بود قیمت سوخت افزایش می, بئب آنها را با یک بار اضافی از "عظیم قدر" است که نه توجیه و نه مناسب است.

در نامه ای به نخست وزیر نارندرا گاندی درخواست کرده بود که افزایش قیمت سوخت بود نورد به طوری که به نفع قیمت نفت پایین منتقل می شود به مردم است. "اگر شما می خواهید آنها را به 'متکی به' پس از آن را محل و بندهای مالی در توانایی خود را به حرکت به جلو... لطفا با استفاده از دولت از منابع برای قرار دادن پول به طور مستقیم به دست کسانی که به آن نیاز دارید در این زمان های شدید و سختی" او گفت:.

روز چهارشنبه کنگره رهبر راهول گاندی نیز در زمان یک ضربه تند وشدید زدن در مودی دولت بیش از افزایش قیمت سوخت و نصب COVID-19 موارد در کشور گفت: این "قفل" coronavirus همه گیر و بنزین و دیزل قیمت. "این مودی دولت 'قفل' تاج همه گیر و قیمت بنزین-دیزل," او گفت: در یک صدای جیر جیر در هندی.

حتی BJP متحد Shiromani Akali Dal (SAD) پرسید: این مرکز به عقب پیاده روی در حالی که Aam Aadmi Party (AAP) در پنجاب گفته است که با برنامه ریزی های تحریک بیش از ماده است.

کشاورزان اتحادیه های کارگری بیش از حد یک جلسه در برنلا دوشنبه که در آن آنها اعلام کرد dharans در sub-division سطح در 30 ژوئن.

در ژوئن 7, شرکت نفت دوباره تجدید نظر در قیمت ها در خط با هزینه های پس از پایان یک 82 روز وقفه در رای تجدید نظر. قیمت متفاوت از دولت به دولت بسته به شرایط محلی مالیات بر فروش و یا مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده). دیزل قیمت در Delhi عبور از 80 تومان به ازای هر لیتر علامت برای اولین بار روز پنج شنبه به عنوان شرکت های نفتی افزایش قیمت برای روز 19 نظر گرفتن میزان تجمعی به تومان 10.63 یک لیتری.

قیمت بنزین در دهلی بود که پیاده به تومان 79.92 در هر لیتر از Rs 79.76 در حالی که دیزل نرخ افزایش به تومان 80.02 یک لیتری از Rs 79.88 با توجه به اطلاع رسانی قیمت های نفت دولتی شرکت های بازاریابی.

در ضمن روغن شرکت (IOC) روز چهارشنبه گزارش از دست دادن خالص از Rs 5,185 کرور در سه ماهه منتهی به مارس 31, 2020, کردن از سود خالص تومان 6,099 کرور روپیه در سال پیش دوره با توجه به موجودی بزرگ و زیان و پایین پالایش حاشیه. سود خالص برای FY20 به پایان رسید در Rs 1,313 کرور در مقایسه با سود خالص تومان 16,894 کرور در FY19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب