هند دست بیش از 10 گسترده سنج لوکوموتیو به بنگلادش

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 2:27:08 am 10 لوکوموتیو تحویل د

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 2:27:08 am
 Indian railways, india gives 10 broad gauge locomotives to Bangladesh, India Bangladesh relations, broad gauge locomotives, what are broad gauge locomotives 10 لوکوموتیو تحویل در روز دوشنبه هستند طراحی شده برای سرعت 120 مایل در ساعت و مناسب برای تخلیه حمل و نقل مسافر قطار. (منبع: توییتر/وزارت راه آهن)

هند در روز دوشنبه بیش از 10 گسترده سنج (BG) لوکوموتیو به بنگلادش با هدف کمک به رسیدگی به افزایش حجم مسافر و حمل و نقل قطار عملیات در کشور همسایه.

این لوکوموتیو بودند پرچم خاموش عملا با امور خارجی وزیر S Jaishankar و راه آهن وزیر Piyush Goyal و دریافت توسط بنگلادش با وزیر خارجه A K Abdul Karim و راه آهن وزیر Nurul اسلام Sujan.

10 لوکوموتیو تحویل در روز دوشنبه هستند طراحی شده برای سرعت 120 مایل در ساعت و مناسب برای تخلیه حمل و نقل مسافر قطار.

راه آهن هند به اصلاح آنها با توجه به حداکثر محدودیت ارتفاع در بنگلادش است.

Jaishankar گفت: "این بیماری همه گیر نیز ما را مجبور به آمده تا با راه حل های نوآورانه با هدف به حداقل رساندن اختلال در زنجیره تامین ما تدارکات. با تشکر از ما به خوبی به پایان رسیده و تلاش و کسب و کار جوامع دو کشور را آغاز کرده اند استفاده از قطار حمل و نقل برای حمل و نقل کالاها و مواد خام برای صنایع تولیدی. این جنبش از حمل و نقل از طریق راه آهن نیز تضمین عرضه کالاهای ضروری... باقی مانده است undisrupted... به خصوص در ماه مقدس رمضان..."

بنگلادش با وزیر خارجه Momen گفت: "ما معتقدیم 'اتصال بهره وری" و ما رویایی PM (شیخ حسینه خواستند) شده است تلاش برای گسترش اتصال خود با همسایگان ما... قوی راه آهن اتصال یک enabler از رشد اقتصادی یک پلت فرم برای توسعه یکنواخت و یک کاتالیزور برای ملی ادغام..." Momen گفت.

Goyal بر اهمیت راه آهن همکاری در افزایش تجارت دو جانبه و در بیشتر تقویت همکاری اقتصادی میان دو کشور ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب