ناحیهای در شمال غربی پراید در رژه

طول می کشد بیش از یک بیماری همه گیر به تار ناحیهای در شمال غربی ابتدایی پلنگ غرور و افتخار است. مدرسه کارکنا

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

طول می کشد بیش از یک بیماری همه گیر به تار ناحیهای در شمال غربی ابتدایی پلنگ غرور و افتخار است.

مدرسه کارکنان نشان داد تا یکهو جمعه برای خداحافظی به دانش آموزان برای تابستان با یک پلنگ غرور رژه در اطراف ناحیهای در شمال غربی ایتالیا و لینکلن پارک محله.

Spectators along North 27th Avenue West in Duluth wave to staff from Piedmont Elementary on Friday. In addition to the school bus, more than 30 personal vehicles, a firetruck and police squad car took part. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

تماشاگران در امتداد شمال 27th, خیابان غرب در دولوت موج به کارکنان از ناحیهای در شمال غربی ابتدایی در روز جمعه. در علاوه بر این به اتوبوس مدرسه بیش از 30 وسایل نقلیه شخصی ، firetruck و تیم ملی پلیس خودرو صورت گرفت. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

در طول مسیر رژه شرکت کنندگان در یک اتوبوس مدرسه و بیش از 30 تزئین وسایل نقلیه شخصی (پیوست firetruck پلیس و تیم ملی) دست تکان دادند و استقبال دانش آموزان و پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ.

"این است راه ما گفت: 'ما در اینجا ما شما را دوست داریم و ما همیشه در اینجا برای شما'" گفت: جیک Laurent, Piedmont دین از دانش آموزان و رژه برگزار.

Piedmont Elementary third-grade teacher Erin Haney waves from a vehicle in Friday’s Panther Pride Parade. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

ناحیهای در شمال غربی سوم ابتدایی-معلم کلاس ارین هانی امواج از یک وسیله نقلیه در روز جمعه پلنگ غرور رژه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

ناحیهای در شمال غربی 450 K-5 دانش آموزان و 100 پیش دبستانی شده اند در مدرسه پس از COVID-19 احتیاطی را در ماه مارس است.

رانندگی یک تبدیل خوانده شده تزئین با بادکنک, فرفره و روبان شد معلم کلاس اول دبستان هایدی اونز.

"هر چیزی برای کودکان," او گفت که او و پدر فضل تزئین ماشین قبل از رژه. "پس از همه آنها بوده است و از طریق این سال, این است که حداقل ما می توانیم به بستن سال در یک راه خاص."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن