OGQ, GoSports تیم تا به قرض دادن یک دست کمک در هاکی

طلای المپیک تلاش (نفر) و GoSports پایه دو غیر دولتی نه برای سود سازمان کار برای حمایت از المپیک و پارا المپیک

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

طلای المپیک تلاش (نفر) و GoSports پایه دو غیر دولتی نه برای سود سازمان کار برای حمایت از المپیک و پارا المپیک امیدوار اند تیمی را به راه اندازی یک طرح برای جمع آوری کمک برای 200 آسیب پذیر ترین مردم نهفته COVID-19 همه گیر در هند هاکی مردمی — groundstaff مربیان و بازیکنان جوان — در سراسر کشور است.

به نام LetsStickTogether هدف این است که برای بالا بردن ₹20,00,000 از طریق کمک های مالی برای حمایت از مردم در پایین هاکی هرم که زندگی بوده است از هم جدا در ماه های اخیر.

یک بیانیه منتشر شده توسط این دو سازمان گفت: "این ورزش شامل متعدد شرکت کنندگان هر دو در و خارج از زمین که منجر به موفقیت یک تیم. برای بسیاری از این مردم مشارکت خود را با هاکی است که تنها منبع درآمد خود را. برای دیگران دیگر منابع درآمد خانواده خشک شده اند. ورزشی است که تنها امید خود را و امیدواریم که باید محافظت شده و زنده نگه داشته است."

پشتیبانی خواهد شد و به کسانی که شناخته شده به عنوان در معرض خطر و نیاز به حمایت مالی با استفاده از اعتماد شبکه ای از افراد و سازمان ها. بودجه تصویب خواهد شد در به طور مستقیم به تایید حساب های بانکی شناسایی ذینفع.

'فروتن تلاش'

Viren Rasquinha, OGQ مدیر عامل شرکت گفت: "هدف این است که برای جمع آوری پول در ژوئیه 15. بودجه برای اولین بار 100 بهره مند شده اند جمع آوری شده از خیرین و هاکی و ورزش پیروان. این پرداخت را شروع کرده اند ما باید پشتیبانی خود را برای کمک به آینده 100."

وی افزود: "ورزش همواره نقش مثبت در آوردن جوامع با هم و یا در اثر تغییر اجتماعی. این COVID-19 بحران صدمه زدن به مردم در سطح توده مردم در, هاکی یک ورزش است که به من داده شده بسیار است. #LetsStickTogether است فروتن تلاش OCG و GoSports برای حفظ هاکی آتش سوزاندن در برابر متعدد شانس."

کمک های مالی واجد شرایط برای مالیات بر درآمد 80 گرم بهره مند شوند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن