روشن اگر چینی ها وارد خاک ما... را ملت Oppn به اعتماد به نفس: کنگره

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 6:14:28 am "می GOI (دولت هند) لط

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 6:14:28 am
rahul gandhi, rahul gandhi coronavirus, rahul gandhi labour laws, india lockdown, india coronavirus "می GOI (دولت هند) لطفا تأیید کنید که هیچ چینی سربازان وارد هند" گاندی پرسید.

یک روز پس از دیدار وزیر دفاع Rajnath Singh تایید چینی حضور در تعداد قابل ملاحظه در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) در لاداخ کنگره روز شنبه از دولت خواسته برای روشن شدن اینکه آیا سربازان چینی را وارد سرزمین های هندی.

کنگره از دولت خواسته به رفتار مانند یک "شتر در شن و ماسه" و این کشور و مخالفان به اعتماد به نفس در ایستاده کردن با چین است.

در حالی که کنگره رهبر راهول گاندی در توئیتر خود نوشت: "می GOI (دولت هند) لطفا تأیید کنید که هیچ چینی سربازان وارد هند؟", سخنگوی حزب Abhishek Singhvi پرسش های مطرح شده در واقع بررسی قرار توسط دولت سینگ در بیانیه روز سه شنبه.

Singhvi با اشاره به یک صدای جیر جیر با PIB سه شنبه گفت که "وزیر با اشاره به برداشت های متفاوت از لاک & حضور سربازان چینی. آن است که اشتباه به عنوان اگر چینی نیروهای وارد سمتی از لاک."

"حزب کنگره بسیار روشن است که در مسائل مربوط به امنیت ملی و منافع ملی... ما در کنار ملت... اما لطفا ما را به اعتماد به نفس شما بهره مند خواهد شد," Singhvi گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن