SC باقی می ماند Orisaa HC منظور قرار دادن شرط در بازگشت مهاجران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 3:59:07 pm دادگاه عالی بود در روز پنج ش

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 3:59:07 pm
دادگاه عالی بود در روز پنج شنبه گفت: تنها آن دسته از مهاجران که تست منفی برای COVID-19 باید اجازه به دولت است.

دیوان عالی کشور روز جمعه ماند اوریسا بالا حکم دادگاه که کارگردانی که مهاجران که می خواهید به بازگشت به دولت باید تست منفی برای COVID-19. وکیل عمومی Tushar مهتا و مدافع Kanu Agrawal گفت: apx دادگاه که وزارت امور مجاز بود مهاجران که hav هیچ نشانه ای برای بازگشت به شرط قرنطینه در کشور مادری.

دادگاه عالی بود در روز پنج شنبه گفت: تنها آن دسته از مهاجران که تست منفی برای COVID-19 باید اجازه به دولت وادار کردن دولت به سرعت لغو اجازه داده می شود به کشورهای دیگر از جمله گجرات به حمل و نقل رشته کارگران با قطار.

یک نیمکت از قضات S پاندا و K R Mohapatra در حالی که از شنیدن یک دادخواست در بازگشت مهاجران گفت: "دولت باید اطمینان حاصل شود که تمام مهاجران که در صف برای رسیدن به Odisha باید آزمایش منفی از COVID-19 قبل از سوار شدن انتقال".

با توجه به Odisha اطلاعات و روابط عمومی وزارت Ganjam منطقه شاهد افزایش coronavirus موارد پس از 17 نفر که در بازگشت از سورت آزمایش مثبت است. Odisha را coronavirus تعداد رسیده 219 روز پنج شنبه.

نزدیک به سه لاخ کارگران بیشتر از Odisha را Ganjam منطقه کار در الماس برش و نساجی واحد در گجرات سورات. آنها شروع به آمدن به Odisha پس از مرکز مجاز جنبش کارگران مهاجر در حال انجام lockdown. اولین قطار از سورت به Odisha پرچم در مارس 2 و 16 قطار را ترک کرده اند برای Odisha از سورت حمل 19,200 مردم است.

با توجه به Odisha دولت 4,225 مهاجران از کشورهای مختلف وارد Odisha در روز پنج شنبه و در مجموع 49,765 پس ممکن است 3. دولت انتظار دارد که حداقل 5 لاخ مردم را به بازگشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن