در میان ماموریت شروع دوباره Marathwada احساس می کند این مستند گرما به عنوان موارد افزایش

نوشته شده توسط Atikh رشید | پونا | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 11:46:41 pm این حرکت در حال رف

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
نوشته شده توسط Atikh رشید | پونا | منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 11:46:41 pm
covid-19 in marathwada, covid-19 cases in marthawada, mission begin again, migrant worekrs in maharashtra, indian exrpress news این حرکت در حال رفتن به پایین به خوبی با ساکنان. در Pathri شهر دیدم که اول آن Covid-19 مورد در شنبه ساکنان رفته اند خسته از محدودیت. (Representatuional)

با وجود تعداد زیادی از مهاجران از بازگشت از مترو شهرستانها از ماه مارس تعداد Covid-19 نفر در چند منطقه از Marathwada باقی مانده است نسبتا پایین تر از سایر نقاط کشور است. این همچنین بدان معنی است که ساکنان شهرها و روستاها در مناطق داخلی کشور تا به حال یک زندگی ساده تر با توجه به چند محدودیت در حرکت و عملکرد بازار.

اما پس از گذشته یک هفته شده است وجود دارد افزایش در Covid-19 موارد تقریبا در تمام مناطق در این منطقه است. های مختلف دولت های منطقه تحمیل کرده اند پتو حکومت در زمانی که شهرهای بزرگ و با اندازه بزرگتر مورد شمارش باز هستند. به عنوان نمودار و تقویم اقتصادی-هند اکسپرس قبل از آن بیش از یک میلیون مهاجر بازگشته اند به Marathwada بین آوریل و ژوئن.

محرومیت اورنگبد است که در میان بدترین مناطق آسیب دیده با 6,568 موارد (294 مرگ) هیچ منطقه دیگر در Marathwada رفته گذشته سه رقمی خوانده شده را علامت. تا کنون اوسا ثبت 142 مورد (چهار میر), Beed 142 (سه مورد مرگ), ناندید 394 (14 مرگ و میر), لاتور 425 (22 مرگ و میر), اسمنبد 264 (مرگ و میر 12), جالنا 719 (24) و هینگلی 288 نفر (1 مرگ).

در اوسا منطقه که در آن صورت بار است که در میان پایین ترین در کشور جمع آوری دیپاک Muglikar تحمیل کرده است یک پتو مقررات منع رفت و آمد در مناطق شهری به جای تکیه بر اطلاع رسانی و مدیریت میکرو-مهار مناطق در حال انجام در شهرستانها بزرگتر در ماهاراشترا غربی با اندازه بزرگتر Covid-19 فقره است.

این حرکت در حال رفتن به پایین به خوبی با ساکنان. در Pathri شهر دیدم که اول آن Covid-19 مورد در شنبه ساکنان رفته اند خسته از محدودیت.

"وجود دارد نه تنها مورد شناسایی شده در Pathri تا شنبه اما با توجه به این مستند و محدودیت های من نمی تواند انجام دهد هر کسب و کار است. من خسته تمام پس انداز من و من مطمئن هستم که آنچه اتفاق خواهد افتاد در آینده به عنوان دولت این است که در نظر گرفتن اقدامات سختگیرانه تر در حال حاضر گفت:" سید موسی (34) که بدست آورده زندگی با فروش مرغ سرخ شده در کنار جاده غرفه در Pathri.

اما اوسا جمع آوری موافقت کردند که اعمال حکومت نظامی بود و یک سیاست سختگیرانه اما او گفت که "و حکومت" مورد نیاز برای کنترل این بیماری همه گیر. او اضافه کرد که ساکنان محلی بودند استقبال از اقدامات انجام گرفته برای کنترل گسترش coronavirus.

"حکومت نظامی تحمیل شده تنها در مناطق شهری از این منطقه پس از تعداد موارد بالا رفته است به طور قابل توجهی. این اندازه گیری مورد نیاز برای کنترل گسترش Covid-19... هدف این است که نه به آزار و اذیت مردم اما برای جلوگیری از گسترش در مقیاس انبوه," Muglikar گفت:, و اضافه کرد که بسیاری از مهاجران که از پونا و بمبئی و ماندن بدون اطلاع مقامات شد اضافه کردن به مشکلات.

او گفت: دولت بود و خانههای گلی خالی امکان استراحت حکومت بین 7 صبح تا 3 بعد از ظهر هر روز در حالی که نگه داشتن بسته شدن کامل در تعطیلات آخر هفته.

محدودیت های مشابه شده اند اعمال شده در جالنا شهرستان که در آن 10 روز حکومت نظامی تحمیل شده تحت بخش 144 (1) (3) آیین دادرسی کیفری. در امریکا شهر هشت روز حکومت نظامی تحمیل شده. در Parali پس از پنج کارکنان از بانک دولتی هند آزمایش مثبت در شنبه هشت روز مقررات منع رفت و آمد اعمال شد. در شهرستان هینگلی پنج روز مقررات منع رفت و آمد اعمال شد در روز یکشنبه. در Kalamnuri شهر در منطقه است که تا به حال ثبت شده هفت Covid-19 موارد پنج روز حکومت نظامی تحمیل شده.

در لاتور منطقه دولت گرفته است که موضع حکومت و ادامه داد: مستند نمی شد ضروری برای مقابله با این بیماری همه گیر. جمع آوری G Shreekanth گفت که او معتقد است حکومت نظامی تنها کمک های مالی یک شکست برای دولت به جای شکستن زنجیره ای از coronavirus انتقال است.

"این بسیار آسان است برای جمع آوری به اعمال مقررات منع رفت و آمد اما همه ما در حال حاضر می دانیم که این راه برای مقابله با گسترش ویروس و بسیار مالیات بر فقرا. از این رو ما تحمیل مستند در این منطقه است. ما در حال تعریف میکرو-مهار مناطق و تمرکز خود را مدیریت و penalising کسانی که قوانین زیر است. این روش نیاز به دولت به کار بیشتر اما قرار نیست کل جمعیت از طریق درد و رنج" گفت: Shreekanth

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب