Coronavirus هند به روز رسانی 16 مارس: مرکز مخالفت متحده spar بیش از مهاجر قطار; MP دولت اعلام کرد 9 ولسوالی COVID-19 رایگان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 2:17:22 pm به عنوان هند پیشی گر

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 2:17:22 pm
به عنوان هند پیشی گرفتن چین از نظر تعداد عفونت های چند متحده به نظر می رسد به تجربه موج دوم عفونت اگر چه هنوز در مراحل اولیه.(اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

Coronavirus هند به روز رسانی: به عنوان مرحله سوم از مستند در حال نزدیک شدن پایان آن مرگ و میر به علت COVID-19 گل رز به 2,752 شنبه با تعدادی از عفونت افزایش به 85,940, ضبط, افزایش 103 مرگ و میر و 3,970 موارد در 24 ساعت گذشته با توجه به اتحادیه های وزارت بهداشت. بیش از 30,100 مردم و یا در اطراف 35.08 درصد از بیماران بهبود یافته اند تا کنون. ماهاراشترا در ادامه به بالا شمارش با 1,068 مرگ و میر.

دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

اتحادیه امور Nirmala Sitharaman جمعه پرده برداری از سومین قسط از اقدامات برای کوسن تاثیر Covid-19 و مستند در اقتصاد است. او اعلام کرد 11 اقدامات برای بخش کشاورزی به عنوان بخشی از سومین سنگر دولت تومان 20 lakh کرور Covid-19 امداد بسته است.

به عنوان هند پیشی گرفتن چین از نظر تعداد عفونت های چند متحده به نظر می رسد به تجربه موج دوم عفونت اگر چه هنوز در مراحل اولیه. در چند روز گذشته شده است وجود دارد افزایش قابل توجه در تعداد زیادی از عفونت ها در کشورهای مانند کرالا هیماچال پرادش آسام و گوا که متوقف شده بود گزارش موارد جدید.

بخوانید| آزاد کردن کشاورز: دولت به سهولت محدودیت هایی در تجارت باز کردن بازار

Madhya Pradesh دولت اعلام کرد 9 ولسوالی COVID-19 رایگان

این Madhya Pradesh, دولت اعلام کرد که نه منطقه در کشور است که قبلا گزارش شده COVID-19 موارد بودند در حال حاضر coronavirus-رایگان. اضافی دبیر کل (سلامت) محمد Suleman گفت که نه منطقه - Barwani, آگار-Malwa, شجپور, شئوپور, Alirajpur, هاردا, شهدل, تیکمگره و بطول - در حال حاضر رایگان از عفونت است. اعلام شد در طی یک بررسی در جلسه روز جمعه برگزار شد.

به غیر از این هیچ COVID-19 مورد شناسایی شده است در هشت ولسوالی دولت تا کنون Suleman گفت. تست شده افزایش یافته و در دولت, او گفت:, و اضافه کرد که حداقل 5,822 سواب نمونه های جمع آوری شده در روز جمعه به تنهایی در حالی که 93,849 نمونه آزمایش شده اند تا کنون. از 4,595 coronavirus موارد مثبت گزارش شده در کشور تا یکشنبه, 45 درصد فعال بودند آنهایی که او اضافه شده است.

بخوانید| Karnataka: بازگشت مهاجران با فشار بالا مورد تعداد

راجستان سانتی متر پرده اقدامات به منظور کمک به کشاورزان

این دولت راجستان جمعه در زمان چند تصمیم گیری های مهم به منظور کمک به کشاورزان از جمله ارائه یک قیمت عادلانه برای محصولات کشاورزی خود را تسهیل و decentralising تهیه و اعطای وام در نرخ بهره پایین تر.

رئیس جمهوری تصمیم گرفته است تا به کمک Rs 50 کرور روپیه در هر سال از کشاورزان صندوق رفاه به "Sahakar Kisan Kalyan Yojana". (اکسپرس عکس شاشی Ghosh)

وزیر Ashok Gehlot تصویب این طرح به منظور کمک به کشاورزان در میان بحران ناشی با توجه به شیوع کروناویروس یک بیانیه رسمی گفت: اینجا.

بخوانید| کارشناس توضیح می دهد: مستند-unlockdown بحث

رئیس جمهوری تصمیم گرفته است تا به کمک Rs 50 کرور روپیه در هر سال از کشاورزان صندوق رفاه به "Sahakar Kisan Kalyan Yojana". وام تومان 1.5 لاخ کوچک و حاشیه ای کشاورزان و به Rs 3 lakhs برای کشاورزان خواهد بود ساخته شده در دسترس در نرخ بهره از تنها سه درصد است.

همه مهاجران راه رفتن را از طریق Odisha ارائه خواهد شد حمل و نقل: DGP

این Odisha دولت روز شنبه گفت که کارگران مهاجر سفر از طریق وزارت امور خارجه را مجبور به راه رفتن به عنوان آن چیده شده برای حمل و نقل آنها.

دولت ساخته شده است که ترتیبات برای حمل و نقل کارگران مهاجر از Odisha بازرسی مرزی به مرز دیگر نقاط نزدیکترین بومی متحده از مهاجران.(اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

مدیر کل پلیس Abhay گفت: وزیر Naveen Patnaik کارگردانی کرده است پلیس که هیچ مهاجر باید از راه رفتن با پای پیاده برای رسیدن به خود و یا مقصد.

دولت ساخته شده است که ترتیبات برای حمل و نقل کارگران مهاجر از Odisha بازرسی مرزی به مرز دیگر نقاط نزدیکترین بومی متحده از مهاجران. هزینه های متحمل شده در حمل و نقل و مواد غذایی برای کارگران مهاجر خواهد بود منتقله توسط وزیر ارشد صندوق امداد, او گفت:.

بخوانید| تا: 24 مهاجران کشته و بسیاری مجروح در تصادف کامیون در اوریا; ساعت مودی خبرهای مرگ

بیش از هزار مهاجر منتظر اتوبوس سواری در Maha-MP مرز

در سراسر دو روز در هفته گذشته در حدود 13,000 مهاجران از ماهاراشترا رسیده بود ghat در Barwani منطقه به دنبال راحتی از خانه و خانواده تا, Bihar, Jharkhand, اوریسا و بنگال غربی در وسط Covid بیماری همه گیر. در مرز جداگانه انتخاب و رها کردن نقاط راه اندازی شده اند — و بزرگ چادر اختصاص داده شده برای کشورهای مختلف. اتوبوس از ماهاراشترا توقف حدود 300متر داخل MP نزدیکی ماتا Mandir در ghat. انتخاب نقطه از جایی که مهاجران خواهد بود تقبل قایق از آب عبور به بعد در Bhawargad ایجاد کرد حدود یک متر دور.

کارگران مهاجر شاغل در ماهاراشترا عجله به یک اتوبوس که وارد MP مرز در سندهوا به بازگشت به روستاهای خود در بیهار, Jharkhand به عنوان Covid-19 همه گیر بیاورد و امرار معاش خود را در شهرستانها.(اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

پس مارس 10, زمانی که ماهاراشترا دولت آغاز شده گذر گاه کارگران مهاجر در دولت اتوبوس به ghat به جلوگیری از آنها را از رفتن به زادگاه این پاسگاه تبدیل به یک میدان نبرد برای صندلی اتوبوس.

به گفته مقامات حمل و نقل در ماهاراشترا حدود 1.36 لاخ مهاجران شده اند تقبل قایق از آب عبور به دولت های مختلف کشور کرده است. "نزدیک به 70 درصد از کسانی بودند کاهش یافته است در MP مرز" گفت: یک مقام ارشد.

مرکز متهم oppn متحده نمی پاکسازی قطار برای مهاجران

وزیر پیشین راه آهن Piyush Goyal جمعه متهم دولت از, West Bengal, Jharkhand, Chhattisgarh و راجستان — همه مخالفان حکومت متحده — از دادن اجازه برای دریافت آموزش طراحی قوی rebuttals از ایالات متحده است.

اتحادیه راه آهن وزیر Piyush Goyal.(اکسپرس عکس)

هدف قرار دادن غرب بنگال Goyal گفت او شده است "با توجه به تخمین می زند که حدود 30-50 لاخ کارگران مهاجر" از وضعیت زندگی در سراسر هند می خواهید برای رفتن به خانه و متهم کردن دولت از رفتن آهسته است. Goyal گفت که در نرخ که در آن بنگال برنامه ریزی شده بود قطار تنها 5 تا 7 درصد از مهاجران خواهد بود قادر به رسیدن به خانه با قطار.

منبع گفت که در حالی که کشورهایی مانند بنگال و راجستان شده بود آهسته به مجوز وجود نداشت رسمی اطلاعات در مورد چگونه بسیاری از آموزش های مورد نیاز برای اجرا به, که دولت به حمل و نقل چگونه بسیاری از رشته شدند.بیش از 1200 قطار شده اند اختصاص داده شده برای Shramik ویژه و راه آهن می تواند اجرای 300 قطار هر روز برای این کار Goyal اضافه شده است.

بخوانید| مرکز آمده است: اطمینان از مهاجران آیا پیاده روی صفحه اصلی

برای مترو سواری QR-بر اساس بلیط های مرتبط Aarogya Setu برنامه

مرکز نوشته شده به مترو اپراتور در سراسر کشور نشان می دهد که کد QR بر اساس بلیط های مرتبط با Aarogya Setu برنامه برای اطمینان از تنها "ایمن مسافران" به دست آوردن ورود به ایستگاه هنگامی که محدودیت ها برداشته. مترو اپراتورها نیز کارگردانی را به برنامه "اجباری" برای همه مسافران همراه با پوشیدن صورت را پوشش می دهد/ماسک برای تمام مسافران.

علامتی مسافران و یا کسانی که داشتن درجه حرارت بالا نخواهد بود و مجاز به استفاده از مترو. (عکس)

دستورالعمل اضافه کنید که استفاده از نشانه است برای دلسرد می شود پس می توان آنها را "حامل ویروس". "دشوار است برای پاکسازی ظریف آیتم های الکترونیکی. اما مترو ممکن است تصمیم بر اساس شرایط محلی" آن را می گوید. دستورالعمل های بیشتر را تنها اجازه می دهد بدون علامت مسافران برای ورود به ایستگاه.

علامتی مسافران و یا کسانی که داشتن درجه حرارت بالا نخواهد بود و مجاز به استفاده از مترو و پس از ضبط خود, شماره تماس, نام و آدرس او/او باید کارگردانی برای گزارش به نزدیکترین مرکز پزشکی.

COVID-19 شمارش عبور از 1000 علامت در Bihar Patna, گزارش 100 مورد

بیهار عبور از 1000 مثبت coronavirus موارد علامت جمعه زمانی که 19 نفر تست مثبت در نظر گرفتن مجموع شمارش به 1,018. به گفته مدیر, وزیر, بهداشت, سانجی کومار, Patna منطقه گزارش خود 100 مورد پس از 26 سال آزمایش مثبت برای رمان coronavirus. نزدیک به نیمی از موارد در این ایالت گزارش شده از Khajpura محل.

بخوانید| بیشترین موارد خشونت داخلی در مستند از Uttarakhand, Haryana: NALSA

تعدادی از مهاجران تست مثبت برای COVID-19 پس از بازگشت 358.(Express Photo by Vishal Srivastava)

شده است وجود دارد افزایش شیب دار سنگین پس از هجوم مهاجران به ویژه قطار و اتوبوس.دولت قرار می دهد تعدادی از کسانی که داشتن فرود آمد تا May 14 در 2.46 لاخ بسیاری از آنها از کشورهای مانند ماهاراشترا گجرات راجستان و پنجاب. تعدادی از مهاجران تست مثبت برای COVID-19 پس از بازگشت 358 بسیاری از آنها از دهلی نو (102) گجرات (98) و ماهاراشترا (82).

دولت را نگه می دارد چشم در موج برای پیگیری نقاط

وزارت بهداشت و رفاه خانواده است که به دنبال "موج" در Covid-19 موارد به نقطه ظهور نقاط تمرکز در تماس با ردیابی و مهار اقدامات لازم برای جلوگیری از آنها را از تبدیل شدن به "مناطق قرمز".

coronavirus, india coronavirus news, corona news, coronavirus india, india coronavirus update, coronavirus cases in india, corona cases in india, covid 19 india, covid 19 tracker india state wise, corona india, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus casescoronavirus, maharashtra lockdown, pune lockdown, maharashtra covid hotspots, pune covid hotspots, covid red zones, coronavirus india lockdown Coronavirus زنده اخبار به روز رسانی: تشدید تدابیر امنیتی به عنوان Worli Koliwada و Adarsh ناگار Prabhadevi مهر و موم شده باقی می ماند. (اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

روز شنبه در این مرکز برگزار خواهد شد ویدئو کنفرانس با شهرداری در کمیسیون از 30 شهرستانها که حدود 80 درصد از کل موارد در کشور به بحث در مورد راه پیش رو برای مرحله بعدی مستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن