Tejaswin شانکار دارای عدم قطعیت بیش از ویزا برای مقابله با

در حالی که اکثر ورزشکاران در سراسر جهان نگران آموزش و آماده سازی مجدد از حوادث Tejaswin شانکار اضافه شده نگران

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

در حالی که اکثر ورزشکاران در سراسر جهان نگران آموزش و آماده سازی مجدد از حوادث Tejaswin شانکار اضافه شده نگران عدم اطمینان بیش از وضعیت او در ایالات متحده به عنوان یک دانشجوی بین المللی در بورس ورزشی.

به این دلیل که دولت آمریکا تصمیم به اجازه نمی دهد دانشجویان بین المللی به دنبال به طور کامل آنلاین دوره های آموزشی اقامت بیشتر در کشور است. Tejaswin که در رشته مدیریت کسب و کار در دانشگاه ایالتی کانزاس شده است وجود دارد پس از سال 2018 است. او در میان چند دانش آموزان هندی به ماندن قرار داده و در COVID-19 محدودیت های تحمیل شده بود.

وضعیت در حال تحول

"این یک وضعیت در حال تحول در لحظه تا هنوز مطمئن شوید که چه انتظار می رود. آنها (دانشگاه) می گویند که ما یک مدل ترکیبی بنابراین دانشجویان خارجی در K-دولت ثبت نام در چهره به چهره در کلاس نباید نگران باشید. اما اگر همه چیز را تغییر دهید و یا بدتر پس ما ممکن است منتقل شود آنلاین که به معنی ما ممکن است مجبور به بازگشت" پرش ارتفاع رکورد ملی-دارنده گفت هندو.

تجدید نظر جدول زمانی برای ترم پاییز شامل یک دوره قرنطینه برای ورود بین المللی و کلاس شروع اوت 17, اما آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه دانشگاه های تنظیم به مقررات جدید.

"آنها باید به ما بگویید که قبل از اوت 17 به عنوان ترم شروع می شود و سپس. من دو سال دیگر قبل از من انجام می شود با دوره" 21 ساله Tejaswin اضافه شده است.

خبر خوب

خبر خوب وجود دارد هر چند با دانشگاه نشان می دهد آن مشغول به کار بود از راه اجازه می دهد تا دانش آموزان به اقامت در ایالات متحده است.

"دانشگاه ایالتی کانزاس در حال حاضر برنامه ای برای برگزاری کلاس های جسمی در فرد برای پاییز سال 2020 است. به منظور اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله بسیاری از کلاس های در حال انتقال به یک مدل هیبرید اجازه می دهد تا به صورت ترکیبی از آنلاین و حضوری آموزش. به عنوان برنامه ما در حال حاضر می ایستد دانشجویان بین المللی قادر خواهد بود به ماندن در آمریکا را به ادامه مطالعات خود را از طریق این ترکیبی ارائه شده است. این مورد برای هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جمعیت" امی سالن دستیار مدیر بین المللی, استخدام & پذیرش در این دانشگاه گفت: هندو در یک e-mail.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب