برخی از اطلاعات درباره جکوزی بادی That can باعث شود احساس دارید بهتر

ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه بدنه می باشد اما عمق مفید آن 5 الی 10 سانتی متر به دلیل جلوگیری از سر ریز ش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه بدنه می باشد اما عمق مفید آن 5 الی 10 سانتی متر به دلیل جلوگیری از سر ریز شدن آن کمتر خواهد بود. قطعا اگر شما نیز قصد دارید تا یک محصول ایده آل در داخل منزل در اختیار داشته باشید و به صورت خانوادگی از آن بهره مند شوید ، این جکوزی بادی می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. علاوه بر هیتر یک پمپ تصفیه آب نیز به همراه آن وجود دارد که آب درون جکوزی بادی را به گردش در آورده و ایجاد حباب میکند. به دلیل مرغوبیت بالای مواد اولیه محصول، در برابر افزایش دما پایداری عالی دارد و همچنین ضد رطوبت و ضد آب نیز میباشد. جنس بدنه جکوزی بادی بست وی از پی وی سی درجه یک با الیاف ابریشم به صورت شبکه ای و تار و پود با مقاومت بسیار بالا در برابر گرما و سرمای آب و شرایط آب و هوایی گوناگون ساخته شده است . این لایه ها موجب می شوند تا استحکام بدنه جکوزی افزایش پیدا کرده تا در نهایت در برابر عواملی مانند تکیه دادن واکنش نشان دهند و از فرو رفتگی جلوگیری کنند.

در این حالت بدن انسان برای تنظیف کاملاً آماده است زیرا آب به جسم چربیهای آلوده موجود بر روی پوست نفوذ کرده و به سادگی این چربیها آماده جدا شدن از بدن هستند لذا پس از این مرحله ماساژ شما به سادگی توسط بلوئرهای کف جکوزی و مقدار کمی شامپوی مایع کل جکوزی را تبدیل به یک وان پر از کف خواهید کرد. آبتنی درون آبهای گرم و آب درمانی باعث کاهش و تسکین دردهای عضلانی شده و تا اندازه زیادی خستگی عضلات و مفاصل را برطرف کرده و احساس سبکی را به شما القا میکند. با نصب استخر در فضاهای باز و در طبیعت، امکان ورود حشرات و برگهای درختان به درون جکوزی وجود دارد که درپوش آب از این کار ممانعت میکند. میتوان فشارسنج را بعد از هر بار باد کردن، به درون دریچه فرو برد و میزان باد را تنظیم کرد. جکوزی بادی شش نفره اینتکس بهترین برند و بهترین گزینه برای استفاده در مکان های ورزشی و ویلا های بزرگ و کوچک ، منزل جهت آب درمانی بیماران و رفع خستگی ناشی از کار روزانه استفاده کرد .

از ویژگی های بسیار کاربردی و پر مزیت این محصول می توان به قابلیت حمل و راه اندازی آن در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. در واقع این محصول دارای پمپ باد سرخود بوده که به ساده ترین شکل ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این محصول کنید. همچنین یک درپوش برای پوشش دادن سطح جکوزی بادی هنگام پر بودن حجم آن از آب وجود دارد که به وسیله این درپوش، آلودگیها و ذرات کوچک موجود در محیط اطراف به درون آب آن راه نیافته و آن را کثیف نمیکنند. اگر با دقت به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای طراحی هشت ضلعی می باشد که این سبک طراحی در کمتر محصولی دیده می شود و همین ویژگی باعث خاص تر بودن جلوه این محصول در مقایسه با محصولات مشابه شده است. از مزایای جکوزی بادی اینتکس میتوان به قیمت ارزان ، حجم کم ، وزن سبک ، حمل و نقل آسان ، نصب و راه اندازی در کمتر از 1 ساعت ، اورجینال بودن و اصلی بودن محصول ، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی اینتکس و فروشگاه مرکزی جکوزی های بادی پیش ساخته شرکت اینتکس در ایران و خرید جکوزی بادی آماده از سایت شاپ اینتکس .

 Th is a rt icle w as wri tt en  by GSA Content Gen er ator Demoversion.

شرکت intex آمریکا با تولید جکوزی بادی با جنس مرقوب و استاندارد توانسته تمامی مشکلات این افراد را رفع کند و با تولید و فروش جکوزی بادی سیار و قابل حمل و نقل با حجم کم و قیمت ارزان رضایت آنها را جلب نماید . همچنین این جکوزی بادی پرتابل اینتکس وزن بسیار کمتری نسبت به جکوزی های غیر بادی داشته که در کنار قیمتی مقرون به صرفه به یکی از پر فروش ترین جکوزی های بادی پیش ساخته تبدیل شده است. در بسیاری از موارد افراد فضای کافی برای قرار دادن و ساخت جکوزی ندارند و بیشتر به دنبال جکوزی آماده و پیش ساخته پرتابل هستند تا در صورت نیاز آن را جا به جا کنند و به مکان های دیگر ببرند . دیگر استادیومهای مجموعه هر یک ۱٬۵۳۰ صندلی گنجایش دارند که تا سقف ۲٬۵۰۰ نفر نیز قابل افزایش است. قابلیت تبدیل دما از فارنهایت به سلسیوس از دیگر ویژگی ها آن به حساب می آید. این پمپ دارای چند منوی مختلف برای روشن کردن، بالا و پایین آوردن درجه آب، روشن شدن جتها یا ماساژور آب، روشن و خاموش کردن گرمکن جکوزی، فیلتر کردن به منظور تمیز نگه داشتن آب و تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت میباشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن