پلیس از بیمارستان مرخص می گوید: تا به حال حمایت از هر دو خانواده: در خانه و در خاکی

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 11:10:11 pm این PSI بود

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 11:10:11 pm
coronavirus, coronavirus in pune, pune police coronavirus cases, pune cop, pune cop with coronavirus discharged, pune coronavirus cases, indian express news این PSI بود بستری در بیمارستان پس از آزمایش مثبت در مارس 18. (بازنمودی عکس)

یک پلیس sub-بازرس که تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19, از بیمارستان مرخص شده بود روز چهارشنبه پس از اتمام درمان.

افسر دریافت شد با یک گل گلبرگ در محل خود ایستگاه پلیس در یک مراسم مختصر قبل از او به خانه رفت و به تکمیل خود قرنطینه برای بعد از 14 روز.

"من آموخته اند که به عنوان پلیس ما باید بسیار مراقب باشید اگر ما می خواهیم به ادامه انجام وظیفه ما را برای شهروندان...چه به من قدرت پشتیبان گیری از دو خانواده – یکی در خانه و یکی در خاکی گفت:" 33 ساله sub-بازرس.

این PSI بود بستری در بیمارستان پس از آزمایش مثبت در مارس 18.

به عنوان در چهارشنبه کل Covid-19 موارد مثبت در میان شهر پونا پرسنل پلیس ایستاده بود در 33 از جمله 20 که بهبود یافته اند در حالی که دو شکست در برابر بیماری است. تعداد موارد مثبت تا کنون در میان پرسنل پلیس در سراسر کشور بود 1,964 از جمله 849 که بهبود یافته اند در حالی که 20 برابر ویروس.

زیر بازرس شده بود در ایست بازرسی و گشت وظایف در برخی از بدترین مناطق آسیب دیده با توجه به کروناویروس در این شهرستان است. "در مه 14, من توسعه یافته خفیف و درد بدن در شب. من اول فکر کردم این می توانست با توجه به تغییر در آب و هوا. درد ادامه داد: در روز بعد هنگامی که من در زمان یک قرص برای تب. من جدا شده خودم را در یک اتاق در برخی از راه دور از خانه من در پلیس چهارم. در مه 16, من تصمیم به گرفتن تست شده پس از اطلاع رسانی من مقامات ارشد. دو روز بعد من, نتایج آزمون آمد و از من خواسته شد برای گرفتن اعتراف کرد."

این افسر افزود: "خوشبختانه من فقط بدن درد به عنوان علامت و بدون مشکل دیگر... بعد همسرم دو فرزند و 15 از همکاران من نیز تست شده است. همه آنها آزمایش منفی است. طول درمان من شده بود تماس گرفتن از افسران ارشد درخواست در مورد شرایط من. من می دانستم که هر دو خانواده من – یکی در خانه و دیگری در خاکی بود پشت سر من و که به من اعتماد به نفس."

افسر اول استخدام در پلیس به عنوان یک پاسبان در بمبئی در سال 2007 و دو سال پیش او پاک آزمون برای پلیس زیر بازرس پست پیوست و پونا پلیس در سال 2019.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب