هند و چین مرز faceoff: "در آخرین تماس او به ما گفت که وضعیت تنش و نمی قادر خواهد بود به صحبت می کنند در حالی که'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata, مرتا | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 10:44:11 am لنس Havildar

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata, مرتا | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 10:44:11 am
India china border dispute, Galwan faceoff, India china news, Bengal soldier among 20 killed, Bengal soldier family, لنس Havildar Bipul Roy (35) و Sepoy راجش اورنگ (26).

دو سرباز از غرب بنگال را Birbhum و Alipurduar ولسوالی در میان 20 Armymen که شد کشته در خشونت چهره با سربازان چینی در لاداخ در روز سه شنبه.

در حالی که 26 ساله راجش اورنگ خانواده در Birbhum بود آماده شدن برای ازدواج Bipul روی پنج جوان غافل از این فاجعه می خواست مادرش برای او صبر کنید قبل از بسته بندی کیسه های برای Alipurduar. روی همسر و دختر زنده در مرتا و عنوان شد به سمت غرب بنگال از طریق دهلی نو برای نهایی مناسک.

بخوانید | هند قادر به دادن خور پاسخ فداکاری های سربازان را نمی خواهد بیهوده: ساعت مودی

"او آمد در خانه ما را ثابت عروسی خود را برنامه. در حال حاضر ما در حال انتظار برای بدن خود گفت:" راجش اورنگ پسر عموی Abhijit. راجش تنها نان نان آور خانواده و ارشد در میان سه خواهر و برادر می تواند بازدید Belgoria روستا در Mohammadbazar با توجه به این مستند است. او پشت سر او پدر و مادر و دو خواهر یکی از آنها ازدواج. پدرش Subhash یک قبیله ای کشاورز شده است تخت زده برای برخی از زمان.

"او به خانه آمد در ماه سپتامبر سال گذشته است. او استفاده می شود برای تماس با ما هر یکشنبه. آخرین باری که ما به او صحبت کرد و حدود دو هفته پیش هنگامی که او به ما گفت که وضعیت متشنج در Ladakh و او نمی خواهد بود قادر به تماس در حالی که برای. دیروز ما یک تماس از ستاد اطلاع رسانی ما در مورد مرگ خود را. من خوشحالم که او درگذشت. من رها می شود اگر دولت می دهد در خور پاسخ به قاتلان او گفت:" Subhas.

همچنین به عنوان خوانده شده | Galwan faceoff: چقدر جدی است و این وضعیت چه اتفاقی می افتد ؟

راجش به ارتش پیوست و در سال 2015 و نوشته شده بود در 16 بیهار هنگ. او اولین بار در اورنگ خانواده به پیوستن به ارتش.

مادرش Mamata همچنین خواستار عدالت برای پسرش. "ما می خواهیم ارتش هند به آنها پاسخ در خور. من می خواهم عدالت برای پسر من است."

بخوانید | عمده ژنرال برگزاری مذاکرات در زمین همه نیروهای خود قرار داده و در بالا حالت هشدار

راجش مورد مطالعه در Maladang Seherakuri Banshidhar دبیرستان در Mohammadbazar کردم و بعد از بستری سوری Vidyasagar کالج. او به ارتش پیوست قبل از اتمام فارغ التحصیلی خود را.

حدود 1500 متر از Birbhum مشابه صحنه از بازی کردن در مرتا. به عنوان Bipul روی همسر Rumpa بسته بندی کیسه های خود را برای Bhindipara منطقه در Alipurduar او پنج سال تمنا پرسید: "Maa, که در آن ما می رویم? اجازه دهید پاپا آمده است. چرا شما در بسته بندی کیسه های ما?" تمنا تنها فرزند این زن و شوهر. همسر و دخترش زندگی در یک خانه اجاره ای در مرتا.

مقامات ارتش و اداری ماموران گفت: Rumpa و تمنا می تواند همراهی به دهلی نو از جایی که آنها را پرواز به Alipurduar در روز پنج شنبه گفت: مرتا DM آنیل Dhingra.

بخوانید | "من خوشحالم که او درگذشت': پدر بنگال را راجش اورنگ که در Galwan face-off

قبل از اینکه مستقر در Ladakh دو سال پیش Bipul ارسال شده در ارتش سیگنال هسته ای در مرتا.

در ضمن Bipul پدر Biren گفت: او قرار است به داوطلبانه بازنشستگی در سال آینده. "او با استفاده از به ماندن در مرتا با همسر و دخترش. او می خواست دوباره پس از بازنشستگی. در حال حاضر بدن او اینجا خواهد رسید. زندگی خود را باید نه در بیهوده است. او باید عدالت برای قربانی او گفت:" پدر که یک کشاورز است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب