فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane بازديد لاداخ در میان تنش همراه لاک

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 3:23:20 pm ژنرال M M Naravane شد جریان بالا

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 3:23:20 pm
Army Chief MM Naravane visits Leh amid tensions along LAC in Ladakh ژنرال M M Naravane شد جریان بالا زمینه نظامی و فرماندهان در له. (عکس)

فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane بازدید له ستاد سپاه در Ladakh روز جمعه در پی تنش بین هند و چین سربازان همراه با خط کنترل واقعی (لاک).

شده است وجود دارد یک افزایش مشخص در تعدادی از تجاوزات به سمت هند از لاک در Ladakh. با توجه به داده های رسمی, برای اولین بار چهار ماه از این سال شاهد 170 چینی تجاوزات در سراسر لاک از جمله 130 در Ladakh. وجود دارد تنها 110 چنین تجاوزات در لاداخ در طول مدت مشابه در سال 2019.

چینی تجاوز از مرز ثبت شده است هنگامی که مرز هند نیروی در یک منطقه یا ارتش یا ITBP — آیا "منطقی خاص" که چینی ها سربازان عبور بیش از به سمت هند از لاک توجه کنند.

هند و چین به اشتراک گذاری مرزی که در امتداد 3,488 متر از لاداخ به آروناچال پرادش.

توضیح داد: چه افزایش در چینی گناهان چیست ؟

در اوایل ماه مه هندی و چینی سربازان به ضربات در دو نوبت یک بار نزدیکی Pangong Tso دریاچه در شرق لاداخ و در Naku La بخش در هند. در هر دو حوادث پرسنل از هر دو طرف زخمی شدند.

The Indian Express پیش از آن گزارش وجود دارد جنبش از نیروهای نظامی به شرق لاداخ هند پس از شروع به ساخت یک جاده در Galwan رودخانه منطقه است که در داخل سرزمین های هندی. اما تا به حال ابراز تکرار اعتراض به این.

"Galwan است نه یک منطقه مورد مناقشه بین چین و هند بر خلاف Pangong Tso. هر دو طرف توافق بر سر لاک و گشت درآمده است. وجود دارد هیچ دشمنی با گشت زنی در منطقه در دو سال گذشته. مسئله این است که ساخت و ساز جاده ها است که به خوبی در داخل خاک ما و در نتیجه اعتراض خود را سخت به درک" یک منبع گفت: هند اکسپرس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب