دلوت شهردار تجدید نظر به Walz برای کمک به نشانی شهر 'خمیازه مالی زخم'

دلوت شهردار امیلی لارسون با ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz روز چهارشنبه درخواست او بلافاصله با

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

دلوت شهردار امیلی لارسون با ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz روز چهارشنبه درخواست او بلافاصله با ارائه حدود 6.57 میلیون در COVID-19 امداد کمک های مالی است که باید در دسترس به شهرستان از طریق فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند.

لارسون امیدوار بود مینه سوتا, قوه مقننه انتشار بودجه, اما آن را به انجام این کار نشد.

"که ما را با یک خمیازه مالی زخم و خونریزی است که نیاز به خطاب" او گفت:.

در صورت عدم وجود قانونی اقدام لارسون خواست Walz به استفاده از قدرت اجرایی برای توزیع بودجه امداد. این کمک ممکن است تنها مورد استفاده برای پوشش این شهرستان در هزینه های مربوط به برخورد با این بیماری همه گیر لارسون اشاره کرد و اشاره کرد که آنها نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد به پرداخت هر گونه هزینه های دیگر.

لارسون اطلاع دلوت شورای شهر در روز دوشنبه که کارکنان شهرستان پیش بینی 25 میلیون دلار کمبود بودجه با توجه به همه گیر و اقتصادی ویران کردن آن است wreaked.

در نامه ای به Walz, لارسون توصیف این شهر موقعیت مالی به عنوان "وخیم بود."

"ما در میان بسیاری از شهرهای دیگر در سراسر کشور باید منتظر یک زمان طولانی برای کمک و ما به سادگی نمی توانید صبر کنید برای یکی دیگر از جلسه ویژه به نام با بیشتر عدم قطعیت قانونی اقدام," او گفت:. "در شهرستانها هستند و در خط مقدم جبهه خدمت مینه سوتا ساکنان و ما در حال جذب مالی و عاطفی هزینه این بیماری همه گیر."

او در ادامه به نوشتن: "ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم به سنگ فرش قطعات با هم برای رسیدگی به این بحران بودجه از طریق اخراج و استخدام انجماد حقوق و دستمزد انجماد در مجموع سودا پرداخت کردند روز کاهش شدید به هسته شهر, خدمات, و ما می دانیم که نمی خواهد به اندازه کافی.

"در خدمات به تمام Minnesotans من از شما می خواهم به موضوع مراقبت در عمل اعتبارات به شهرستانها خود را از طریق قدرت اجرایی به طوری که ما می توانیم برای خدمت به جوامع ما بدون تاخیر بیشتر و یا بیشتر کاهش ویرانگر."

مراقبت بودجه در سوال بود در دسترس ساخته شده به دولت مارس 22 با توجه به لارسون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب