جنگنده های نیروی operationalises هیچ.18 ال مجهز آن با LCA Tejas

توسط: PTI | Coimbatore | به روز شده: مه 27 سال 2020 12:53:47 pm نیروی هوایی هند رئیس Air Chief Marsh

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: PTI | Coimbatore | به روز شده: مه 27 سال 2020 12:53:47 pm
IAF operationalises no.18 Squadron, equips it with LCA Tejas نیروی هوایی هند رئیس Air Chief Marshal RKS tony addison مگس LCA Tejas جنگنده با 45 اسکادران در نیروی هوایی ایستگاه در سولور تامیل نادو. (PTI عکس)

نیروی هوایی هند (IAF) در چهار شنبه operationalised آن ندارد.18 اسکادران های "پرواز گلوله" در سولور در نزدیکی اینجا تجهیز آن با نسل چهارم Mk1 LCA (Light Combat Aircraft) Tejas.

بومی بی دم مرکب دلتا بال هواپیما القاء شد در یک مراسم رسمی در حضور Air Chief Marshal RKS tony addison در سولور نیروی هوایی ایستگاه.

شماره 18 اسکادران دوم خواهد شد یکی به خانه ساخته شده Tejas پس از 45 اسکادران مستقر در اینجا. همه ایمان نماز برگزار شد و نارگیل شکسته به علامت القای Tejas امروز.

شماره 18 اسکادران تشکیل شده در سال 1965 با شعار "Teevra aur Nirbhaya" به معنی "سریع و بی باک" بود زودتر پرواز میگ 27 هواپیما.

اسکادران "به طور فعال شرکت" در سال 1971 جنگ با پاکستان است. اسکادران شد "احیا" در تاریخ 1 آوریل این سال در سولور.

Tejas است که مجهز به پرواز با سیم کنترل پرواز و سیستم یکپارچه دیجیتال نجوم و رادار چند حالته در حالی که ساختار آن از مواد کامپوزیت.

همچنین "سبک ترین و کوچکترین" در آن گروهی از نسل چهارم مافوق صوت هواپیماهای جنگی" دفاع از آزادی در روز دوشنبه گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب