شش نفر از جمله سه HPCL مقامات رزرو در G S چاولا مورد خودکشی

نوشته شده توسط Pallavi Singhal | Panchkula | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 10:44:00 am GS چاولا اعضای خ

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
نوشته شده توسط Pallavi Singhal | Panchkula | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 10:44:00 am
G S Chawla suicide case, G S Chawla suicide case probe, G S Chawla suicide case arrests. Punjab police, punjab news, panchkula news, Hindustan Petroleum Corporation Limited officials arrested GS چاولا اعضای خانواده در خارج از Panchkula مدنی بیمارستان سردخانه در روز پنج شنبه. (اکسپرس عکس Jaipal سینگ)

شش نفر از جمله سه مقامات Hindustan Petroleum Corporation Limited و سه نفر دیگر از یک خانواده است که خریداری شده خود را در یک ایستگاه پمپ بنزین در نزدیکی Daun ایجاد کرد بودند رزرو شده توسط Panchkula پلیس در رابطه با مورد خودکشی.

سه HPCL مقامات شامل Shalabh راج گوپتا شرکت نفت دولتی سطح هماهنگ کننده و رئیس مدیر منطقه ای (خرده فروشی) در Chandigarh راجیو Bansal یکی دیگر از افسر و Nikhil Sood شرکت Chandigarh S&مدیر فروش منطقه. سه تن دیگر از یک خانواده هستند Vijay Kumar Kamra برادرش Rakesh Kumar و برادرزاده ایشان.

این HPCL رسمی و Kamra خانواده نامگذاری شده است در چاولا خودکشی توجه داشته باشید چندین بار. توجه داشته باشید می گوید: "من باید خودکشی به دلیل آزار توسط HPCL مقامات Shalabh راج گوپتا, Rajeev Bansal و Nikhil Sood و ویجی کومار Kamra برادرش Rakesh Kumar, پسر و برادرزاده ایشان. از راه فریب و توطئه آنها ربوده ملک من بود که به نام همسر من, Johnson Kaur چاولا در Daun در Chandigarh - خورر جاده... با کمک پلیس پنجاب. فروش سند انجام شد بین 7-11 ساعت و Shalabh راج گوپتا بود با زور و اجبار و متقلبانه منتقل نمایندگی است. من یک بازرگان ساده که نمی تواند مبارزه با فساد از HPCL مقامات و Kamras." خودکشی توجه به سرزنش شش نفر با شماره تلفن خود را متصل در پایان توجه داشته باشید.

در Panchkula پلیس هنوز حتی معلوم هویت متهم مردان است. "پنج شنبه بود صرف مراقبت از, پس از مرگ و جمعه ما همچنان مشغول در سطح بالا نشست. ما خواهد شد بحث به خانواده معلوم است که این افراد در روز شنبه. آنها HPCL مقامات است که همه ما می دانیم" گفت: بازرس Lalit کومار شو بخش 5 ایستگاه پلیس.

چاولا در زمان مرحله شدید در Panchkula با وجود ساکن در محلی که مطرح است چند سوال.
شاه تسلیم در این ماده آمده است که خودکشی توجه بود و نه صفحات طولانی و با دلايل و شواهد همراه با یک قلم درایو به آن متصل است.

خودکشی توجه داشته باشید که دست نوشته جمع آوری شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت با دست خط ،

آن را در اطراف 9.30 pm در روز چهارشنبه که بخش 5 ایستگاه پلیس دریافت یک تماس از Panchkula پلیس کنترل اتاق در مورد خودکشی. چاولا که تا به حال بررسی به Panchkula قرمز اسقف هتل تنها دو ساعت عقب داشت حلق آویز در اتاق خود. نه صفحه ی خودکشی توجه بود همچنین بهبود از اتاق.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب