بیمار پایدار است گجرات بیمارستان می گوید قوم و خویش انسان مرده اعلام و سوزانده

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 1:45:53 am در عرض چند ساعت از ه

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 1:45:53 am
Gujarat hospital, Gujarat coronavirus, Gujarat coronavirus death, Gujarat coronavirus cases, lockdown 5.0, lockdown 5.0 guidelines mha, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, coronavirus total cases in india, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news در عرض چند ساعت از هولوکاست خانواده اش دریافت تماس حاکی از این است که او به خوبی انجام شد و وضعیت خود پایدار بود. (عکس)

خانواده 71 ساله مشکوک Covid-19 بیمار که مرده اعلام شد در گجرات سرطان و موسسه تحقیقات (GCRI) در بیمارستان مدنی پردیس در Asarwa و سوزانده همان روز گرفته شد بیش از سردرگمی و اضطراب پس از تماس از بیمارستان بعد گفت که شرایط او در "پایدار".

Devrambhai Mahangurao Bhisikar ساکن Viratnagar اعلام شد مرده در 29 ماه مه در GCRI. در عرض چند ساعت از هولوکاست خانواده اش دریافت تماس حاکی از این است که او به خوبی انجام شد و وضعیت خود پایدار بود. یکی دیگر از تماس از فرمان و مرکز کنترل عامل از بیمارستان مدنی پردیس آگاهانه آنها را همان روز بعد.

"در مه 29 بعد از ظهر با ما تماس GCRI که او مرده بود و ما به بیمارستان بلافاصله. زمانی که من رسیده وجود دارد همراه با خواهر بزرگتر من در قانون ما نشان داده است که بسته بندی شده بود که در هر Covid پروتکل او به عنوان مظنون پرونده و گزارش او را در انتظار است. ما چهره خود را ببینید. کیسه لباس ها و چیزهای دیگر من را به دست او در زمان ورود نیز با او, بنابراین من بر این باور بودند که او پدر من در قانون گفت:" Nilesh Nikte (40), Devrambhai پسر-در-قانون زندگی می کند که در Noblenagar.

Devrambhai بود با عجله به بیمارستان مدنی احمدآباد on May 28 بعد از ظهر زمانی که او تا به حال خون و سطح قند ، پس از chest X-ray او فرستاده شد به Covid بخش است. توسط شب او منتقل شد به GCRI.

Nikte و Devrambhai برادرزاده سوزانده بدن در Vadaj هولوکاست زمین در 29 مه شب. Devrambhai است جان سالم به در برد توسط سه دختر بود که دو متاهل هستند.

پس از سوزاندن آنها به خانه حدود 11 ساعت و دختر خود را به دریافت یک تماس در سراسر 1.30 هستم (30 مه) از مرکز تماس. "همسر من جواب نداد تماس آن را به عنوان تعداد نامعلومی و آن را خیلی دیر شده بود. ما دوباره دریافت یک تماس از تماس با مرکز on May 30 صبح به ما اطلاع رسانی است که پدر من در Covid گزارش آزمایش منفی بود و که او معطوف به غیر Covid بخش" گفت: Nikte.

تماس ساخته شده اعضای خانواده با عجله به GCRI. "ما گرفته شد به مدیر که به ما گفت که آن را در واقع پدر من در قانون که درگذشت و برخی از خطا اتفاق افتاده بود در تماس با مرکز. ما به خانه بازگشت... اما بعد از ما رسید و ما دوباره دریافت یک تماس حدود 2.30 ساعت از تماس با مرکز که پدر من در وضعیت با ثبات بود," Nikte گفت.

به عنوان هر یک مصاحبه مطبوعاتی به نقل از GCRI مدیر Dr Shashank Pandya کنترل اتاق پرسنل به اطلاع خانواده از مرگ و در انتظار هولوکاست. هنگامی که Covid گزارش آمد منفی بستگان مطلع شدند از همان را گفت. "Devaram گزارش منفی است بنابراین او منتقل می شود," پرسنل ظاهرا گفته نسبی. طبق بیانیه رسمی پرسنل به اطلاع خانواده "بدون تحقیقات کافی به عنوان فرد در انجام وظیفه در اتاق کنترل نمی دانم از بیمار آخرین به روز رسانی شرایط". "وجود دارد هیچ بی مسئولیتی یا بی دقتی در کل این چیزی جز آن است که کارکنان در وظیفه در اتاق کنترل اطلاع داده, نتیجه Covid-19 گزارش... بدون دانستن آخرین وضعیت سلامت..."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب