تنیس | اختراع مجدد کلید در پست-پاندمی فاز می گوید: Leander Paes

المپیک مدال 18-زمان گرند اسلم قهرمان Leander Paes یک مخزن دانش. همیشه مایل به اشتراک گذاری خود را تجربه غنی 47

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

المپیک مدال 18-زمان گرند اسلم قهرمان Leander Paes یک مخزن دانش.

همیشه مایل به اشتراک گذاری خود را تجربه غنی 47 ساله خطاب به وهیجانی Paes توسط Radhakrishnan Sreenivasan در چت نشان می دهد خطاب چند نقاط برجسته.

تاکید بر این که تطبیق جدید عادی خواهد بود که راه رو به جلو در پست-همه گیر جهان لیندر گفت که او تا به حال ابداع خود را چندین بار در سه دهه به عنوان یک حرفه ای.

"ما مجبور به دوباره اختراع خودمان است. بسیاری از باید در فرصت های دیگر برای زندگی. جهان در جریان است متفاوت باشد. به حداکثر رساندن مهارت های خود را-مجموعه تماس از روز" گفت: Leander در مورد این واقعیت آشکار از قریب الوقوع آینده.

اذعان کرده است که او تا به حال یک "برکت حرفه ای", پائیس گفت که او قادر به درک زمان در دست در زمان سناریو و با خانواده اش.

"مهم نیست که چقدر خوب, یک هتل است که تنها چهار دیوار و تلویزیون" گفت: به دنبال بازگشت در آن 40 فرد هفته در هر سال است که او را صرف رفت و آمد است.

در یک ورزش است که بسیار غنی در رقابت در سراسر جهان پائیس گفت که او تا به حال برای به حداکثر رساندن خود را 'خدا داده استعدادهای درخشان' با کار سخت و قوی نگرش ذهنی.

Channelising زمان

"من خواب تنها حدود پنج تا شش ساعت در روز است. من channelise زمان برای آموزش خودم بهتر شود. بنابراین زمانی که من در رقابت با دیگران, من از لحاظ جسمی و ذهنی واضح تر گفت:" Paes.

بیان کرد که او تا به حال مجموعه ای از نزدیک به یک هزار راکت است که می تواند خود را ردیابی حرفه ای نمودار پائیس گفت که او از سر بازی تنیس به تازگی با یک چوبی راکت را به چالش هدف قرار دادن نقطه شیرین در یک قاب کوچک.

یادگیری از بهترین ها بود او سرود پائیس گفت و مشاهده شده است که "خلاقیت و یادگیری مهارت شما را حرکت به خط مقدم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن