بنگال علائم یوگا روز با آساناهای کارگاه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 3:55:17 am کارکنان بیمارستان در

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 3:55:17 am
jagdeep dhankar, covid-19 sixth International Yoga Day, sixth International Yoga Day celebrations in west bengal, Dilip Ghosh, indian express news کارکنان بیمارستان در یک جلسه یوگا در کلکته در روز یکشنبه. (اکسپرس عکس)

ششم بین المللی یوگا روز مشاهده شد با شور و شوق زیادی در مکان های مختلف در سراسر بنگال غربی روز یکشنبه در حالی که حفظ احتیاط لازم هنگام بیماری همه گیر. مقامات از موسسات آموزشی و رهبران تعدادی از مردم خواست تا با اتخاذ یک شیوه زندگی سالم برای نگه داشتن استرس و اضطراب در خلیج طول Covid-19 شیوع. این تم انتخاب شده برای این رویداد بین المللی است 'یوگا در خانه و یوگا با خانواده'.

فرماندار Jagdeep Dhankhar روز مشخص شده توسط تمرین یوگا در راج Bhavan همراه با همسر خود.

"یوگا در خانه یوگا با خانواده. شرکت در تمرین یوگا. (می گویند) سلام به یوگا, خداحافظی به استرس است. استرس احساس تازه است. گسترش شادی.

یوگا را بترساند Covid," Dhankhar گفت: در یک صدای جیر جیر.

مدینیپور MP و BJP دولت رئیس جمهور Dilip Ghosh در یک جلسه یوگا در Nicco پارک با یک تعداد انگشت شماری از داوطلبان در حالی که حفظ اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. حزب همکاران Sayantan باسو و Rahul سینها, تمرین asanas در خانه های خود.

چندین دانشگاه درخواست دانشجویان برای به اشتراک گذاشتن فیلم و عکس انجام یوگا در خانه. دانشگاه کلکته ارسال خواهد شد چنین ویدئوها بعد در وب سایت خود.

در مولانا ابوالکلام دانشگاه تکنولوژی از غرب بنگال معاونت Saikat Maitra میزبانی یک وبینار که در آن او را تشویق همگان را به تمرین یوگا در خانه.

در IIT-Kharagpur, 50 دانشگاه ساکنان جشن بین المللی یوگا در شب با برگزاری یک کارگاه آموزشی که به صورت آنلاین برای دانش آموزان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن