J&K: 125 جامعه پناهگاه آینده در 2 منطقه کشمیر همراه LoC

نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 11:44:28 am به گفته مقامات حدود 85

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 11:44:28 am
Jammu and kashmir, community bunkers, Line of Control. community bunkers LOC< Kashmir community bunkers, India news, Indian express به گفته مقامات حدود 85 پناهگاه می آیند تا در Kupwara منطقه — 60 در Karnah/Tangdhar, 10 در Keran و 15 در Machil. (فایل)

با روستاها در امتداد خط کنترل در کشمیر شاهد مکرر تبادل آتش در کار است که به ساخت 125 جامعه پناهگاه در دو شمال کشمیر منطقه.

به گفته مقامات کار برای ساخت جامعه پناهگاه آغاز شده به تازگی در Kupwara و Baramulla مناطق. با عبور از مرز توپخانه در امتداد خط کنترل افزايش کردن دیر شده است وجود دارد تقاضا برای پناهگاه در روستاهای مرزی.

در روز پنج شنبه ارتش گفت: پاکستان نیروهای غیر نظامی را هدف قرار روستاها در مناطق به جلو در امتداد LoC. "آخرین شب آن منجر به گلوله آسیب به یک زن Hajitra روستای Tangdhar بخش. مجروح خانم را به بیمارستان بردند و در حال حاضر با ثبات" ارتش سرینگر مبتنی بر پاراچنار سپاه توییتی در روز پنج شنبه.

به گفته مقامات حدود 85 پناهگاه می آیند تا در Kupwara منطقه — 60 در Karnah/Tangdhar, 10 در Keran و 15 در Machil.

زیر بخشی بازپرس Karnah Dr بلال Mohiuddin گفت: هند اکسپرس کار در جامعه پناهگاه در مورد به پایان است و افزود که دولت قصد دارد برای ساخت پناهگاه در Karnah.

در نزدیکی Baramulla منطقه 40 پناهگاه ساخته می شوند. "این پناهگاه در حال آمدن است تا در روستاهای مرزی در Uri و Boniyar. ما امیدواریم که تا پایان ساخت و ساز به زودی" به گفته یک مقام رسمی.

ساکنان روستاهای مرزی می گویند سوختی بسیار مورد نیاز است. "ما شده اند در انتظار برای آنها برای مدت طولانی. ما درد و رنج هر روز با توجه به بمباران گفت:" فاروق احمد زندگی می کند که در یک روستای مرزی در Uri.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب