خواننده مشخصات: انجام " همه چیز من می تواند به توقف دوقلو فلزات

من کنگره همکار از شمال شرقی مینه سوتا من را متهم به تلاش برای "دزدکی حرکت کردن" زبان به تخصیص بودجه لایحه منع

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

من کنگره همکار از شمال شرقی مینه سوتا من را متهم به تلاش برای "دزدکی حرکت کردن" زبان به تخصیص بودجه لایحه منع وزارت کشور و خدمات جنگل از بررسی یک طرح برای یک سولفید-سنگ معدن مس در برتر ملی جنگل قدم به قدم از 1.1 میلیون هکتار مرز آب قایق رانی منطقه بیابان. اجازه بدهید من روشن است: هیچ رخنه هر چیزی. من نوشت: 174-صفحه $36.7 میلیارد دلار است که لایحه بودجه حفاظت از محیط زیست فدرال اراضی عمومی, هندی, بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و هنر و علوم انسانی. کنگره اختصاص هزینه های فدرال; است که کار من در کمیته تخصیص.

Minnesotans باید بدانید که من همه چیز را من می توانم در نقش من به عنوان یک کمیته فرعی تخصیص بودجه صندلی برای جلوگیری از دوقلو فلزات از مسمومیت مینه سوتا آب و ما گنجینه ملی BWCAW.

بیشتر وجود دارد هیچ دیگر معدن برنامه های تحت بررسی در برتر ملی جنگل برای زبان من تاثیر بگذارد. معادن سنگ آهن عامل تحت برنامه های موجود در برتر جنگل ملی هستند و نه تحت تاثیر این زبان است. آن است که ساختگی استدلال درست مانند جعلی ادعا می کند که سولفید-سنگ مس معادن در حال رفتن به امریکا خودکفایی و کمک به امنیت ملی ما.

Antofagasta, شیلی شرکت مادر دوقلو فلزات به تازگی امضا توافق نامه به آن مس ذوب شده در چین به عنوان رویترز گزارش داد. چرا ما اجازه می دهد سمی معدن مس ساخته شده در زمین فدرال در حیاتی آبخيز بعدی به یک بیابان بکر فقط تا یک شرکت خارجی می تواند کشتی محصول در خارج از کشور ؟ پیشنهاد من این است که به درخواست کنگره Stauber.

در کنگره ایالات متحده بتی McCollum

St. Paul

نویسنده نشان دهنده سوتا چهارمین کنگره منطقه و به عنوان صندلی از خانه کمیته فرعی تخصیص بودجه در, داخلی, محیط زیست و سازمانهای مرتبط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب