سیکلون شکل گیری در دریای عرب بعید است که تاثیر بمبئی به سمت عمان و یمن

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 6:35:07 pm بمبئی است که به احتمال

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 6:35:07 pm
arabian sea cyclone, cyclonic formation, cyclones india, cyclone amphan, southwest monsoon, imd cyclone warning, mumbai rains warning بمبئی است که به احتمال زیاد صدمه ندیده با دریای عرب طوفان. ابری پیش بینی شده از مه 31

پیش از پیشرفت غرب موسمی در ژوئن 1, دریای عرب مجاور سواحل بمبئی شاهد یک چرخه گردش خون است که به احتمال زیاد به را سنگین باران و رعد و برق به این شهر است.

با توجه به هند هواشناسی بخش (آی) این چرخه گردش است "به احتمال زیاد به تمرکز به افسردگی در طول 48 ساعت آینده و ممکن است به شدت بیشتر متعاقبا".

آن, اما, شمار, بدون خطر به بمبئی به عنوان در حال حاضر است و "به احتمال بسیار زیاد به حرکت northwestwards به سمت جنوب عمان و شرق سواحل یمن طی سه روز آینده". هیچ اخطار صادر شده برای بمبئی نشده است. اما رعد و برق و باران پیش بینی می شود برای سواحل ماهاراشترا از در 31 مه و ژوئن 1.

قبلا اعلام ظهور موسمی جنوب غربیاین آی گفت: "یک منطقه کم فشار است که به احتمال زیاد به شکل بیش شرقی و مجاور مرکزی شرق دریای عرب در طول 31 ماه مه تا ژوئن 4. با در نظر گرفتن این شرایط به احتمال بسیار زیاد برای تبدیل شدن به مطلوب از ژوئن 1 برای شروع موسمی جنوب غربی بیش از کرالا" و اضافه کرد که "فشار پایین سیستم که وضع غرب و مرکزی دریای عرب است که انتظار می رود به تمرکز به افسردگی می شود." با توجه به آی این کشور است که به احتمال زیاد برای دریافت عادی موسمی در این سال است.

پس از راکد باقی مانده برای بیش از 10 روز موسمی جنوب غربی چهار شنبه پیشرفته به برخی از قطعات بیشتر از جنوب خلیج بنگال است. موسمی ساخته شده در اوایل ورود بیش از دریای آندامان و جنوب شرقی خلیج بنگال در این فصل با توجه به شرایط مطلوب غالب است که در زمان شکل گیری طوفان Amphan.

بیش از دو روز آینده شرایط در حال تبدیل شدن مساعد برای پیشرفت بیشتر از موسمی جنوب غربی به جنوب شرقی دریای عرب قطعات باقی مانده از دریای آندامان و بیشتر در قسمتهای جنوبی و مرکزی خلیج بنگال است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب