گجرات: پلیس گفت: به دور دست sanitiser که موفق FDCA آزمون

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 6:02:23 am افسران پلیس پاکسازی

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 6:02:23 am
hand sanitiser, FDCA test, Gujarat police, Vadodara news, Gujarat news, indian express news افسران پلیس پاکسازی دست خود را در حالی که در وظیفه در وادودارا در روز سه شنبه. (عکس: Bhupendra رعنا)

روز پس از 13 نمونه از دست sanitisers از یک Narmada مبتنی بر شرکت دارویی موفق تست کیفیت انجام شده توسط سازمان غذا و دارو کنترل دولت (FDCA) گجرات پلیس صادر کرده است یک دایره به بخش های آن به خارج یا دور دست sanitisers —Collage-67 — که ممکن است توزیع به کارکنان به عنوان بخشی از Covid-19 اقدامات ایمنی.

نامه ای از Komal Vyas, معاون سرپرست پلیس از کنترل دولت اتاق enlists 13 دسته ای تعداد sanitisers تهیه شده توسط گجرات پزشکی و خدمات شرکت با مسئولیت محدود. (GMSCL) کارگردانی تمام ادارات پلیس بلافاصله پس از برداشت هر نمونه در گردش است.

"همانطور که در نامه از GMSCL نمونه از 13 دسته از کلاژ-67 500ml دست sanitisers توسط Nirav بهداشت و درمان شرکت شکست خورده اند تست کیفیت و در نتیجه ناکارآمد بوده. بنابراین اگر هر یک از سهام فوق الذکر ضد عفونی کننده دست در دسترس است در بخش آن باید استفاده نمی شود. لطفا همچنین ارائه جزئیات سهام (از همان شرکت) متعلق به دسته ای از اعداد به غیر از آنهایی که در بالا ذکر شد اگر در دسترس با گروه" نامه متحده است.

در این نامه مشخص شده به تمام کمیسیون از پلیس Superintendents از پلیس محدوده بازرس ژنرال پلیس راه آهن و اقدام سریع نیروی. به گفته مقامات سازمان دولتی GMSCL حال تهیه بیش از یک لاخ بطری از دست sanitisers از این شرکت است که در Rajpipla.

نمونه ها از 13 دسته از sanitisers فرستاده شدند و به صورت تصادفی چک کردن در یک suo motu ورزش توسط FDCA در ماه مه این سال است.

این گزارش که هفته گذشته رسید به این نتیجه رسیدند که 13 نمونه شکست خورده بود. بسیاری از بطری توزیع شد به پرسنل امنیتی در سراسر کشور, مقامات گفت.

در وادودارا کمیسر پلیس Anupamsinh Sweeney گفت که این گروه تا به حال در مورد دریافت از 1500 بطری از دست sanitiser در سوال و بیشتر از آن در حال حاضر توزیع شده و مورد استفاده قرار گیرد."ما بررسی می شود و ما لازم نیست که خیلی از سهام باقی مانده است. ما دریافت کرده بود از 1500 بطری در ماه آوریل است. آن را توزیع شد در طول مستند و بسیاری از آنها در حال حاضر استفاده شده است. اگر هر سهام در دسترس است, ما آن را برداشت," yellow pages گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن