تلاش برای ایجاد افغانستان-هند تقسیم موفق نخواهد شد: MEA به پاکستان

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 12:05:00 pm وزارت امور خار

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 12:05:00 pm
India Pakistan, MEA to pakistan, India-Afghanistan divide, Pakistan foreign office, Anurag Shrivastava, Imran Khan, UN Security council, Indian express وزارت امور خارجی' سخنگوی رسمی Anurag Srivastava گفت: شورای امنیت سازمان ملل را پشتیبانی تحلیلی و نظارت بر تحریم تیم گزارش تصریح کرد تنها چیزی خان در حال حاضر پذیرفته شده است. (DW)

یادآوری پاکستان که خود را نخست وزیر, عمران خان تا به حال در سال گذشته اذعان کرد که پاکستان هنوز هم میزبان 30,000 به 40,000 تروریست های هند روز جمعه گفت: اسلام آباد تلاش برای "ایجاد یک تقسیم سنتی و روابط دوستانه بین مردم هند و افغانستان موفق نخواهد شد".

این یک روز پس از پاکستان متهم دهلی نو از تحریف مطالب از یک گزارش با تروریسم سازمان ملل متحد پشتیبانی تحلیلی و نظارت بر تحریم تیم. "این نشان می دهد که هند در دستور کار است که برای ایجاد عوارض برای افغانستان" وزارت امور خارجه پاکستان گفته بود.

وزارت امور خارجی' سخنگوی رسمی Anurag Srivastava گفت: "وزارت امور خارجه پاکستان را به خوبی به یاد بیاورید که نخست وزیر اعتراف کرد در سال گذشته که پاکستان هنوز هم میزبان 40,000 30,000 تا به تروریست ها. پاکستان رهبری نیز در رکورد تصدیق کرد که در گذشته است. تروریست ها استفاده کرده بودند این کشور را در خاک خود برای انجام حملات تروریستی در کشورهای دیگر است."

او گفت: شورای امنیت سازمان ملل را پشتیبانی تحلیلی و نظارت بر تحریم تیم گزارش تصریح کرد تنها چیزی خان در حال حاضر پذیرفته شده است.

"به جای داشتن در این گزارش پاکستان باید فرو رفتن و پایان دادن به هر نوع حمایت از تروریسم نشأت گرفته از سرزمین های تحت کنترل آن است. سازمان ملل متحد و جامعه بین المللی به خوبی آشنا می شود با این واقعیت است که پاکستان مرکز عصبی از تروریسم است. این خانه یکی از بزرگترین اعداد از سازمان ملل متحد تعیین شده تروریست ها و سازمان تروریستی هستند. آن مغالطه آمیز تلاش به نقطه انگشتان دست در دیگران نمی تواند منحرف کردن توجه از حقایق روی زمین," او گفت:.

MEA سخنگوی بیشتر گفت: مردم افغانستان و جامعه بین المللی به خوبی آگاه "که به 'فساد' است و چه کسی پناه آموزش و مسلح کردن و تامین مالی تروریست ها و حمایت از خشونت علیه مردم بی گناه افغانستان و اعضای جامعه بین المللی".

در ژوئن 2, هند ابراز "نگرانی جدی" بیش از یک گزارش سازمان ملل متحد اعلام کرد که که تعداد زیادی از جنگجویان تروریست خارجی از جمله تا به 6500 پاکستان اتباع عامل در افغانستان است.

او گفت: "vindicates هندوستان در حالت ایستاده که پاکستان همچنان به کانون تروریسم بین المللی".

"که ممنوعه تروریستی اشخاص و افراد همچنان به لذت بردن از پناهگاه های امن و استخدام قطار بازوی سرمایه گذاری و کار با مصونیت از مجازات از پاکستان با حمایت از دولت است. آنها تحمیل خشونت و گسترش تروریسم در منطقه و دیگر نقاط جهان," او گفت:.

"پاکستان نتوانسته است در انجام تعهدات بین المللی خود از جمله تحت مربوطه قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل و اقدام مالی نیروی کار برای پایان دادن به حمایت از تروریسم نشأت گرفته از سرزمین های تحت کنترل آن است. جامعه بین المللی باید نگه پاکستان پاسخگو و به دنبال پایدار قابل اثبات و غیر قابل برگشت اقدام پاکستان علیه تروریسم" MEA سخنگو گفته بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن