تحت اسکار C. Boldt این شرکت ساخته شده است یک میراث در Northland

کلوکت شاو یادبود کتابخانه بنیاد خزانه دار لری اندرسون را متوقف و برای بررسی پیشرفت چهار شنبه, ژوئن 10 و یکی از

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

کلوکت شاو یادبود کتابخانه بنیاد خزانه دار لری اندرسون را متوقف و برای بررسی پیشرفت چهار شنبه, ژوئن 10 و یکی از خدمه تا به حال یک سوال برای او و مدیر کتابخانه بث Sorenson.

"او خواهید برای ذخیره کردن فرش در مقابل کودکان منطقه و او تا به حال نمونه های فرش از روی زمین گذاشته و او گفت:" آن جهت که آیا شما می خواهید دانه رفتن,'" اندرسون گفت. "بث و من فقط نگاه در هر یک از دیگر, و آن را مانند ما تا به حال حتی در مورد آن فکر. چیزهای کوچک مانند شده اند که بسیار دلگرم کننده و آرامش. که می آید از اسکار تمام راه را از طریق سازمان است."

"اسکار" است که اسکار C. Boldt و سازمان Boldt شرکت ، یک شرکت ساخت و ساز او led برای بیش از 70 سال است. Boldt, 96, درگذشت مسالمت آمیز روز شنبه, ژوئن 9, طبیعی, علل, این شرکت اعلام کرد.

"اسکار شد و نیروی محرکه از طریق یک مقدار زیادی از زمان سختی است که کشور ما با آن روبرو از 1950s به امروز و او ابزاری در کسب و کار تا چند روز قبل از او گذشت گفت:" استیو شولتز Boldt Co. معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر کل مینه سوتا را بدست آورد.

Boldt در زمان بیش از این شرکت در سال 1948 زمانی که آن را یک مبارزه شرکت مستقر در Appleton, ویسکانسین است که کمتر از 1 میلیون دلار در کسب و کار در هر سال شولتز گفت. بزرگترین آن ادعا می کنند به شهرت شد, ساخت جعبه مهمات برای ارتش ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم و اصلی آن ساخت و ساز پروژه یک نانوایی در اپلتون.

کسب و کار شروع به رشد در دهه 1960 هنگامی که Boldt دگرگون ساخت و ساز برای کارخانه های تولید کاغذ در ویسکانسین. در اواسط دهه 1970 Boldt برنده قرارداد برای یک پروژه با Potlatch Corp. و در سال 1978 Boldt Co. تاسیس آن برای اولین بار خارج از دولت در کلوکت.

پس از آن در اوایل روز شرکت رشد کرده و به بیش از 1 میلیارد دلار در کسب و کار سالانه با 14 دفاتر در هفت متحده است.

از اولیه رابطه با Potlatch این شرکت نشان داد ارزش Boldt برگزار عزیز در طول زندگی خود و اجازه آن را به شکوفا در سراسر مینه سوتا شولتز گفت.

"این چشم انداز کسب و کار, کار سخت این صداقت و انصاف نشان داده شد که ادامه داد:" او گفت:. "ما ساخته شده است روابط با معاملات محلی مردم ما ساخته شده است روابط با جامعه ما درگیر شدم و این که چگونه آن را فقط در زمان خاموش."

در علاوه بر این به 2.5 میلیون دلار کتابخانه توسعه پروژه های اخیر در کلوکت عبارتند از:

  • یک $22 میلیون و گسترش جامعه یادبود بیمارستان;

  • این $8.5 میلیون Carlton County بهداشت و خدمات انسانی ساختمان;

  • اعضای جدید تعاونی اعتبار, اتحادیه ساختمان های در بزرگراه 33; و

  • $2.2 میلیون نفر در بازسازی و توسعه در جدید کلوکت سالن شهرستان, ساختمان.

این شرکت همچنین تکمیل صدها پروژه برای USG داخلی و Sappi کاغذ خوب پس از آمدن به کلوکت جامعه بیش از 42 سال پیش.

در علاوه بر این به کلوکت منطقه Boldt Co. ساخته شده است یک MCCU شعبه در دولوت و پروژه های تکمیل شده برای دانشگاه مینه سوتا-Duluth, College of St. Scholastica, Essentia سلامت مینه سوتا قدرت و دیگران. همچنین انجام کار برای Northshore معدن در خلیج نقره ای و ایالات متحده جراحی را Minntac معدن در کوه آهن است.

Sappi تکمیل $170 میلیون دلار پروژه در دولت سابق کلوکت شهردار بروس Ahlgren. Ahlgren تنها ملاقات Boldt یک بار در طول 16 سال به عنوان شهردار, اما این نشست در سمت چپ یک علامت

"من به یاد داشته باشید ملاقات با او هنگامی که او آمد به بازدید از کلوکت دفتر" Ahlgren گفت. "او بسیار مهربان و ملایم و بسیار فروتن ، این فقط یک مکالمه کوتاه, اما من بسیار تحت تاثیر قرار با حضور او."

Boldt نه تنها ساخته شده است یک ماموت شرکت ساخت و ساز با مکان در سراسر ایالات متحده او همچنین یک نیکوکار. از عمده هدیه به ایران راه Essentia بهداشت و درمان بنیاد و جامعه در بیمارستان یادبود بنیاد Boldt سرمایه گذاری در جوامع که در آن شرکت کار می کرد.

خود انسان دوستی فراتر رفت و هدیه به عمده سازمان های خیریه. این شرکت فراهم می کند مهندسی و علوم کامپیوتر کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان در دانشگاه مریلند و منجر به کلوکت آموزشی پایه و اساس است. آنها حتی اهدا دور اول مفهومی برنامه ریزی برای گسترش کتابخانه اندرسون گفت.

"من با کار کرده ام ... دیگر پیمانکاران عمومی که در آن همه آنها در مورد مراقبت بود خود را به دلار" اندرسون گفت. "که این فرهنگ است که Boldt کار می کند و که می آید به طور مستقیم از اسکار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن