نظامی, مذاکرات دیپلماتیک با چین... LAC وضعیت باید حل شود: Rajnath

نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 4:35:26 am "من می خواه

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 4:35:26 am
India China border dispute, India China LAC dispute, India China LAC, India China dispute, LAC dispute, LAC dispute India China, India news, Indian Express "من می خواهم به اطلاع میرساند که مذاکرات با چین در نظامی و دیپلماتیک سطح. چین نیز ابراز تمایل به حل و فصل وضعیت." او گفت:.

در اولین اظهارات سیاسی در تنش ها در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) در لاداخ وزیر دفاع Rajnath Singh روز شنبه گفت که گفت و گو در نظامی و دیپلماتیک سطوح بین هند و چین برای حل و فصل وضعیت. او گفت: هند می خواهد روابط خوبی با همسایگان خود.

صحبت به Aaj Tak, سینگ گفت: "هند نیز در تلاش است که تنش ها باید افزایش یابد و در هر وضعیت. اگر آن نیاز به بحث در سطح نظامی نیز پس از آن از طریق مذاکرات در سطح نظامی نیز اگر نیاز به بحث در سطح دیپلماتیک و سپس از طریق مذاکرات در سطح دیپلماتیک... این وضعیت باید حل و فصل شود."

"من می خواهم به اطلاع میرساند که مذاکرات با چین در نظامی و دیپلماتیک سطح. چین نیز ابراز تمایل به حل و فصل وضعیت." او گفت:.

در ردیف با نپال بیش از افتتاح یک جاده از طریق Lipulekh در Mansarovar Yatra دنباله سینگ گفت: این هم حل خواهد شد از طریق مذاکرات.

"نپال است مثل خانواده هند و نپال هستند مانند برادران. آن است که همه چیز تحت کنترل است. در صورت وجود هر گونه مشکل ما با هم نشستن و بحث در مورد آن," او گفت:.

با اشاره به اظهارات پکن سینگ گفت: "آنها باید به وضوح گفت که آنها می خواهند به حل و فصل آن از طریق دیپلماتیک گفت و گو".

گاهی اوقات او گفت: "برخی از شرایطی فراموش توسعه با توجه به چین و اتفاق افتاده اند قبل از آن به عنوان به خوبی. به تازگی در برخی از شرایط را توسعه داده اند در لاک اما این روند به حل و فصل آن است".

در مورد خواسته ما از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را برای میانجیگری بین هند و چین سینگ گفت که او تا به حال به ما اطلاع وزیر دفاع علامت T Esper جمعه که هند و چین تا به حال ساز و کارهای تعیین شده برای حل و فصل چنین شرایطی است.

"دیروز صحبت کردم که وزیر دفاع است. من به او گفتم ما یک مکانیسم است که اگر یک مشکل محصولات زراعی بین هند و چین و سپس آن را حل و فصل از طریق نظامی و دیپلماتیک دیالوگ. ما که مکانیسم و بر اساس آن مذاکرات در حال جریان است."
سینگ گفت: این حوادث اتفاق می افتد به دلیل تفاوت در برداشت از لاک زدن یک پایه آن نیز حفظ شده است توسط ارتش هند تا کنون پس از تنش های نصب شده به همراه لاک در شرق لاداخ در اوایل این ماه.

"هیچ کس نمی تواند انکار این واقعیت است که شده است وجود دارد تفاوت در ادراکات در مورد هند و چین مرز" اما "وجود ندارد و هیچ کس نمی تواند تصور" است که هند می تواند بازوی پیچ خورده شبیه این وضعیت در سال 1962.

"از چین موافقت کرده است که به خط کنترل واقعی در برخی از نقاط, اما در برخی از مکان های دیگر آنها را قبول ندارند و ادعا می کنند آن است که در پیش است. ما هم باید پیش فرض های مشابه در بعضی از نقاط. ما گشت تا لاک گاهی اوقات نیروهای نظامی خود را به اینجا می آیند و پس از عبور از لاک. این روند در جریان بوده است, آن است که اتفاق می افتد نه برای اولین بار."

او گفت: در طول تمام این بحران زودتر "هند و چین شده اند حل و فصل از طریق گفت و گو".

با استناد به این 2017 بن بست در Doklam سینگ گفت: "این احساس تنش ها را افزایش زیادی" اما "ما با حرکت به عقب و موفق شد در حل و فصل مسئله".

هند, او گفت:, "خواهد ایستاد ما زمین". اما او روشن ساخته است که هند نمی خواهند به "ارعاب هر کسی که ما نمی خواهیم به انداختنش ترس در هر... ما می خواهیم به همه".

اعتباری این کشور را "قوی و قادر به رهبری" سینگ گفت: "هرگز اجازه کمان کشور و مردم بر این باورند که".

"من می خواهم برای اطمینان از این کشور که تحت هیچ شرایطی ما اجازه می دهد هند احترام به خود صدمه دیده است. هند همواره یک سیاست روشن از روابط خوب با همسایگان. و این است که در حال حاضر ما باید همیشه سعی کردم به انجام این کار است."

در اوایل این هفته سینگ ملاقات رئیس دفاعی ستاد کل Bipin Rawat و ستاد ارتش و نیروی دریایی و نیروی هوایی. نظامی برنج همراه با مشاور امنیت ملی agnew, همچنین جریان نارندرا نخست وزیر در مورد وضعیت.

هند و چین شده اند درگیر در بحث ها در سطح زمین بین فرماندهان نظامی و در سطح دیپلماتیک برای پیدا کردن یک راه حل برای این بحران است که در حال حاضر در هفته چهارم آن.

در روز پنج شنبه Anurag Srivastava سخنگوی وزارت امور خارجی گفت: "ما درگیر با طرف چینی به صورت مسالمت آمیز حل و فصل این موضوع".

امنیت ملی مشورتی عضو هیئت مدیره Lt Gen (retd) S L Narasimhan همچنین گفت: هند اکسپرس پنج شنبه که مذاکرات دیپلماتیک با چین آغاز شده بود بیش از یک هفته پیش.

او گفت: سربازان چینی "در حال تلاش برای وضع ادعای درک خود را از لاک. من فکر نمی کنم آن را باید به عنوان دیده می شود در صورتی که می خواهید انتخاب کنید تا خاک و یا در غیر این صورت".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب