ICMR پاک 1st دسته ای از کلید های الایزا آنتی بادی آزمایش کیت های ساخته شده در هند

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 2:03:01 am با توجه به ICMR ر

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 2:03:01 am
coronavirus, covid-19, coronavirus testing, COVID KAVACH ELISA, ELISA testing kits, coronavirus testing kits, covid-19 testing kits, indian express با توجه به ICMR رسمی به روش الايزا مورد استفاده قرار خواهد گرفت در وزارت بهداشت جدید در سراسر کشور "sero-بررسی" به معنای تشخیص شيوع آنتی بادی است که به نظر می رسد پس از یک بیمار بهبود یافتند. (عکس)

در گام دیگری به سوی استقرار تست آنتی بادی کیت های تولید شده در کشور به صورت سراسری خانواده Covid-19 بررسی شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) را تایید کرده است اولین دسته تولید شده توسط Zydus-Cadila.

تست کیت به نام "COVID KAVACH الیسا" توسعه یافته بود و در موسسه ملی ویروس شناسی پونا با جدا کردن ویروس از بیماران در هند اوایل این هفته.

با توجه به ICMR رسمی به روش الايزا مورد استفاده قرار خواهد گرفت در وزارت بهداشت جدید در سراسر کشور "sero-بررسی" به معنای تشخیص شيوع آنتی بادی است که به نظر می رسد پس از یک بیمار بهبود یافتند. این ICMR منجر خواهد شد تست 24,000 افراد در 69 مناطق در سطح خانواده به عنوان بخشی از این sero-بررسی.

این ICMR می گوید: برای اولین بار در تولید دسته ای از روش الايزا دارای حساسیت (دقیق آزمايش مثبت) از 98.7 درصد و ويژگی (دقیق منفی نتایج آزمون) از 100 درصد است.

این شورا اظهار داشت: در یک نسخه "در حالی که real-time RT-PCR است که در خط مقدم تست برای تشخیص بالینی SARS-CoV-2 قوی آنتی بادی آزمایش مهم برای نظارت به درک نسبت جمعیت در معرض عفونت است."

الایزا آنتی بادی آزمایش های مختلف از سریع آنتی بادی آزمایش که قبلا استفاده می شود به شدت توسط مقامات. این است که به نام ELISAs "بسیار حساس و خاص" آزمون است که مناسب برای "برای تست تعداد زیادی از نمونه ها در هر روز و همچنین در خون به بانک ها و یا برای نظارت مطالعات".

در حالی که تنها Zydus-Cadila قبلا پذیرفته شده و غیر انحصاری توافق برای تولید تست کیت ICMR اظهار داشت که "در حال حاضر ICMR شده است نزدیک Cipla Pvt. Ltd. و NextGen علوم زندگی".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب