معترضان همگرا در ویرجینیا برای پناهندگان رضایت رای

هیئت مدیره شروع به شنیدن نظر عمومی در 9:45 a. m., اما نمی رود به این مسئله تا زمانی که در اواخر روز با توجه به

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

هیئت مدیره شروع به شنیدن نظر عمومی در 9:45 a. m., اما نمی رود به این مسئله تا زمانی که در اواخر روز با توجه به انواع دیگر موارد دستور کار.

معترضان اجازه نداشتند در داخل جلسه بود که فقط آنلاین اما در حال میزبانی در داخل یک مرکز دولت اتاق کنفرانس. سه نفر از هفت کمیسیون به نظر می رسد در داخل ویرجینیا اتاق هیئت مدیره در حالی که چهار نفر دیگر به نظر می رسد از راه دور.

"من معتقدم که ما نیاز به مراقبت از مردم در St. Louis County اول" جولی Buria یک کوه آهن مقیم گفت: اخبار تریبون. "زمانی که مردم به ما شهرستان و یا دولت ما ما می خواهیم آنها را از نظر قانونی و از طریق فرایند. مالیات دهندگان نمی توانیم هر بار."

Kelly Lambert and daughter Jada Lore, 9, hold signs outside the county Government Services Center in Virginia Tuesday morning. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

کلی لمبرت و دختر جادا Lore, 9, نگه نشانه ها در خارج از شهرستان از خدمات دولتی مرکز در ویرجینیا صبح روز سه شنبه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

آن را بارید در اوایل روز و نوشتن بر روی برخی از نشانه اعتراض در حال اجرا بود. برخی از رانندگان رانندگی توسط honked شاخ در حمایت از.

همین Sandnas گفت: چگونه او را پدربزرگ آمد از فنلاند آغاز شده و مزارع به زندگی را.

"تمام فنلاندیها به حال به خود را اثبات کند; من عادلانه مرد," او گفت:. "من می خواهم برای کمک به مردم, اما آنها باید خود را ثابت کند."

در اوایل در جلسه عمومی دوره نظر, نظر شد تا ستون 3 به 1 در برابر رضایت در طول زندگی بیش از تلفن و شهادت و حدود 50 صوتی نظرات.

در ژانویه هیئت مدیره مطرح رضایت موضوع پس از سه ساعت از شهادت در Duluth که در نظر بود تا حد زیادی در حمایت از رضایت.

موضوع اسکان مجدد پناهندگان رضایت بر خاست تا در زمستان سال گذشته پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صدور یک فرمان اجرایی نیاز شهرستان به رضایت به اسکان مجدد. قابل توجه Beltrami County در مینه سوتا در برابر رای دادن رضایت خود را. بسیاری از استان ها از جمله همسایه Carlton County, کاهش یافته است به آن را تا پس از یک قاضی فدرال مسدود منظور ابطال نیاز برای تابلوهای عمل می کنند.

Todd Jacobson holds a "Don't Tread On Me" flag outside the county Government Services Center in Virginia Tuesday morning. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

تاد جاکوبسن دارای یک "don't Tread On Me" پرچم در خارج از شهرستان از خدمات دولتی مرکز در ویرجینیا صبح روز سه شنبه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

هنوز هم به این دلیل که St. Louis County هیئت مدیره مطرح رضایت خود را حل, از آن خواهد آمد تا بعد شنبه.

آن ناشناخته اینکه شهرستان خواهد رای در رضایت قطعنامه. آن می تواند رای به حذف آیتم از دستور کار از آنجا که هیچ کاربرد عملی با توجه به این موضوع مسدود شده در دادگاه.

اطلاعات غلط بود شایع در نظرات با تماس گیرنده گیج کننده مهاجران غیر قانونی با پناهندگان و تکرار شایعات بی اساس در مورد یک موج پناهندگان آینده به محدوده آهن.

تنها پناهندگان با اعضای خانواده در حال حاضر در شهرستان می تواند قانونی قرار داده شده در این شهرستان است. تنها یک پناهنده شد اسکان در سنت لوئیس کانتی در مدت هفت سال از طریق 2018.

بسیاری از تماس گیرنده به اعتقاد هیئت مدیره باید مراقبت از شهروندان و نگران بودند که چگونه این شهرستان به حمایت از پناهندگان داده می شود اثرات اقتصادی از COVID-19 بیماری همه گیر.

این است که در حال توسعه داستان; بررسی برای به روز رسانی سه شنبه بعد از ظهر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن