فعال دانشجویی Sharjeel امام آزمایش مثبت برای Covid-19 در گواتی زندان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 6:44:11 pm جرم و جنایت در شعبه رزرو Sha

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 6:44:11 pm
sharjeel imam tests positive, sharjeel imam coronavirus test, sharjeel imam caa protests, akhil gogoi tests covid positive جرم و جنایت در شعبه رزرو Sharjeel امام تحت IPC بخش 124A (فتنه), 153A و 505.

دانشگاه جواهر لعل نهرو (JNU) دانشجوی دکتری Sharjeel امام تسلیم در گواتی زندان مرکزی بیش تظاهرات در برابر تابعیت متمم قانون (CAA) دارای آزمایش مثبت برای رمان coronavirus مقامات تایید شنبه.

امام, 31, متهم به انجام "التهاب و تحریک سخنرانی" علیه دولت در کا ملی و ثبت نام برای شهروندان (NRC) مسائل.

او دستگیر شد و از Kako روستا در بیهار را Jehanabad منطقه در ژانویه 28. جرم و جنایت در شعبه رزرو امام تحت IPC بخش 124A (فتنه), 153A و 505.

دادگاه عالی دهلی نو در هفته گذشته را رد کرد و درخواست امام به چالش کشیدن یک دادگاه منظور اعطای زمان بیشتر به پلیس به این نتیجه تحقیقات در برابر او.

زندانی دیگری فعال Akhil Gogoi که دستگیر شد, بیش از نمونه از خشونت در جریان تظاهرات علیه کا در آسام سال گذشته تا به حال آزمایش مثبت برای رمان coronavirus یک هفته پیش. Gogoi متهم شده است با فتنه توسط NIA.

این Krishak Mukti Sangram برای samiti ارشد در حال حاضر برای درمان Covid-19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب