'SC گفته شد یک دروغ آشکار است که من یک مرد آزاد... چرا من بودن متوقف شد'

نوشته شده توسط مسعود Bashaarat | سرینگر | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 8:17:45 am کنگره رهبر Saifudd

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
نوشته شده توسط مسعود Bashaarat | سرینگر | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 8:17:45 am
Saifuddin Soz, congress leader J&K, Saifuddin Soz detention, sc petition, Saifuddin Soz wife, indian express کنگره رهبر Saifuddin Louis صحبت می کند به خبرنگاران از سراسر دیوار مرزی از محل اقامت خود را قبل از کشیده شدن به دور در سرینگر در روز پنج شنبه.

یک روز پس از دادگاه عالی دفع دادخواست توسط Saifuddin Louis همسر خود "بازداشت غیر قانونی" پذیرش دولت ارسال شد که او تحت هیچ محدودیت, J&K کنگره رهبر بود توسط پلیس متوقف شد به عنوان او تلاش برای حرکت در خارج از خانه خود در سرینگر. به عنوان mediapersons تماشا پرسنل پلیس کشیده دور 83 ساله به عنوان او صحبت کرد از پشت دیوار نصب شده توسط یک سیم خاردار در اطراف خانه خود را.

روز چهارشنبه بیش از حد به زودی پس از دیوان عالی کشور پذیرفته J&K دولت ادعا می کنند که او تحت بازداشت Louis گفته بود او متوقف شده بود از ترک خانه خود را.

"آنچه در دیوان عالی کشور گفته است که یک دروغ آشکار," Louis گفت: روز پنج شنبه در سخنرانی خود به بیان بیش از تلفن و اضافه کرد که او را دوباره به حرکت در دادگاه علیه خود را "غیر قانونی" بازداشت "برای آنچه در آن ارزش". "این (UT) دولت و دولت مرکزی در زمان و موقعیت قبل از دیوان عالی کشور که من یک مرد آزاد. من یک مرد آزاد. من تحت بازداشت پس از اوت 5 2019. اگر من تحت بازداشت چرا من بودن متوقف شد ؟ من سعی کردم به حرکت کردن دو بار دیروز و امروز دو بار."

پس از توقف سابق اتحادیه وزیر از صحبت کردن با رسانه ها در حال حاضر در خارج از خانه خود به پلیس گفت: روزنامه نگاران را ترک کنند. کنگره رهبر می تواند شنیده گفتن پلیس بارها و بارها به نگه داشتن دست خود را به او.
"امروز همه دیدند که پلیس اجازه نمی دهد من به خارج شدن از خانه من" Louis گفت. "آنها سعی کردند به لحاظ جسمی من را متوقف کند."

Louis خواسته دیوان عالی کشور به بررسی اظهارات ساخته شده توسط دولت قبل از آن است. "این است که برای دیوان عالی کشور به بررسی چرا دروغ مطرح شد در دادگاه. آن نیز شرم آور است که به جای کباب دولت یک بخش از مطبوعات که منافع ترویج شده توسط دولت مرکزی گفت که همسر من دراز کشیده بود."

سابق کنگره J&K جمهور گفت: طنز بود که هیچ دستور نوشته شده است در مورد او. "زمانی که من بازداشت شده بود وجود دارد هیچ چیز در نوشتن. زمانی که من درخواست پلیس آنها می گویند که آنها باید دستورات شفاهی. مشکل این است که در این دولت من صحبت کردن در مورد دهلی نو — همه چیز کار می کند شفاهی بسیاری از چیزهایی که فقط شفاهی. هستند که در آن آزادی های مدنی در این دولت؟"

J&K دولت تصریح کرد: در روز پنج شنبه که Louis تحت بازداشت است. سخنگوی Rohit Kansal در توئیتر خود نوشت: "(او) رایگان به هر جا که او دوست دارد با معمول امنیتی مته. بدون سوال از دروغ گفتن در Hon SC."
در آن استشهاد قبل از دیوان عالی کشور, J&K دولت ذکر کرده سه بار Louis تا به حال در سفر به دهلی نو از ماه اوت سال 2019 به عنوان اثبات این که او بازداشت نشده است. Louis گفت که او تا به حال ساخته شده این سفر به دلایل پزشکی. "من هنگامی که به همراه همسر و دو بار من به دست آمده اجازه (از پلیس) به یک دکتر مشورت کنید (در دهلی نو). تاریخ در دسترس هستند در این نسخه در دسترس هستند."

در مورد دولت ادعا می کند که او مجاز به حرکت از "شخصی و سیاسی و رسمی تکالیف" و با امنیت است که او به عنوان شد و در دولت-ارائه وسایل نقلیه Louis گفت: "آنها در حال دروغ گفتن را از طریق دندان های خود را. در اوت 5, 2019, آنها انصراف من امنیت شخصی و وسایل نقلیه. پس چگونه خواهد من بیرون رفتن در یک دولت ، بله من ساخته شده یک سفر شخصی به من بیمار, خواهر, اما که بود که پس از مناسب پلیس اجازه. من هیچ رسمی تکالیف و من نرفته اند را برای هر گونه فعالیت سیاسی. در واقع وجود دارد هیچ جایی برای هیچ گونه فعالیت سیاسی."
همایش ملی معاون رئیس جمهور عمر عبدالله توییتی گفت: "Louis صاحب این وضعیت منحصر به فرد است. @JKNC رفته به دادگاه به دلیل بیش از 15 از همکاران ما هستند و به همین ترتیب به طور غیر قانونی بازداشت شده و من هیچ شکی ندارم که دولت ادعا می کنند آنها را بازداشت."

PDP رهبر Mehbooba مفتی نیز در واکنش به این دولت ادعا می کند در مورد Louis با دخترش Iltija مفتی tweeting در نمایندگی: "غم برای دیدن Saifuddin سحاب دریافت شتم توسط پلیس برای صحبت کردن با رسانه ها. من رو همین وضعیت در Jan زمانی که من سعی کردم به آدرس رسانه ها در خانه من در سرینگر."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن