تا: به عنوان اماکن مذهبی بازگشایی دولت میسازد پایین پروتکل

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 4:35:04 am کشیش آماده شدن برای باز

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 4:35:04 am
coronavirus, coronavirus in up, up lockdown, up unlock 1.0, up religious places open, up religious places opening gidelines, yogi adityanath, indian express news کشیش آماده شدن برای باز کردن Dudeshwaranath Mahadev ریاضی برای جانبازان پس از مستند محدودیت بودند کاسته و در Ghaziabad در روز جمعه. (PTI)

پس از مرکز در روز جمعه منتشر شد دستورالعمل برای باز کردن اماکن مذهبی از ژوئن 8, Uttar Pradesh وزیر یوگی Adityanath خواسته مقامات برای رسیدن به رهبران مذهبی برای اجرای این. Adityanath کارگردانی آنها را به اطمینان حاصل شود ترتیبات برای sanitisers مادون قرمز دماسنج و همچنین oximeter پالس در اماکن مذهبی.

او همچنین به مقامات به اطمینان حاصل شود که تنها پنج نفر از افراد مجاز هستند در یک زمان و در یک مذهبی که همچنین باید ترتیبات برای sanitisers مادون قرمز دماسنج و oximeter پالس. او اضافه کرد که باید آن را تضمین که هیچ یک لمس بت یا متون دینی در این مکان است.

ریاست جلسه بررسی از 'باز کردن 1' او گفت که قبل از اماکن مذهبی برای باز کردن مکان های خود را مدیریت باید گفت که در مورد تمام اقدامات احتیاطی لازم است که باید حفظ شود در سالن های.

"در همه اماکن مذهبی وجود دارد باید ترتیبات برای sanitisers مادون قرمز دماسنج و oximeter پالس. باید آن را تضمین وجود دارد که باید تنها پنج نفر در یک زمان در داخل" بیانیه ای به نقل از CM گفت. "هیچ کس نباید لمس بت کتاب مذهبی در داخل اماکن مذهبی و ترتیبات باید برای نگه داشتن کفش در خارج" به آن اضافه شده است.

او گفت که در حالی که مقامات خواسته شده است به مطالعه دستورالعمل و آماده سازی برای اجرای آن را برای اماکن مذهبی, دستورالعمل نیز با توجه به اطمینان حاصل شود که مردم یا خود را ترک کفش و دمپایی در وسایل نقلیه خود را و همچنین آرایش مناسب برای نگه داشتن کفش در خارج.

در ضمن اضافی دبیر کل Awanish کومار Awasthi گفت که به منظور ارائه مزایای مرکزی طرح به ارائه وام 10 ، 000 تومان به فروشندگان خیابان دولت آغاز شده است یک بررسی. او اطلاع داد که تخمین زده می شود که تعدادی از فروشندگان خیابانی در مناطق شهری خواهد بود 15 لاخ.

به عنوان بخشی از بررسی دستورالعمل اطلاعات نیز داده شده در مورد شماره تلفن رایگان که داده شده برای آشا کارگران ANMs, anganwadi کارگران و همچنین به عنوان دارو مغازه ها. Awasthi افزود که وزیر نیز دستور به اطمینان حاصل شود که بیماران داده می شود گرم نوشیدن آب است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن