Ecumen Lakeshore اذعان اول شخص با COVID-19 به جدید خود را تقسیم منطقه مراقبت

فرد وارد سهشنبه و قبلا در بیمارستان بستری شده است گفت: Ecumen Lakeshore جامعه مدیر روابط ینا ایوانز. در اواسط

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

فرد وارد سهشنبه و قبلا در بیمارستان بستری شده است گفت: Ecumen Lakeshore جامعه مدیر روابط ینا ایوانز. در اواسط ماه مارس Ecumen اعلام کرد به کارکنان ساکنان و خانواده خود را که در آن برنامه ریزی شده برای ایجاد یک کنترل و جدا کردن فضایی که در آن کارکنان می تواند با خیال راحت برای مراقبت از افراد مبتلا به COVID-19.

"وجود دارد یک نیاز برای این کار را در جامعه و در واقع ما مفتخر به ارائه این" ایوانز گفت.

این تقسیم مراقبت از منطقه شامل 10 اتاق خصوصی به صورت بالقوه در کوتاه مدت ساکنان برای کمک به مردم در بازگشت به خانه های خود و یا جایی که آنها زندگی می کردند قبل از. واحد در بال غربی ساختمان اصلی طبقه در چشمه, که, کوتاه ماندن توانبخشی منطقه است.

تا کنون هیچ ساکنان و یا کارکنان در Ecumen كشور شناخته شده اند به COVID-19.

"اولویت اول ما پس از ما شروع به آماده شدن برای مدیریت این ویروس ایمنی از ساکنان ما و ما لیکشر جامعه و ما و اعضای تیم" ایوانز گفت.

کارکنان که در حال کار در تقسیم مراقبت از منطقه محدود خواهد شد و باید با دریافت آموزش های تخصصی به طوری که نه برای انتقال ویروس است.

"آنها باید تجهیزات حفاظت فردی زمانی که آنها در آن منطقه" ایوانز گفت. "آنها شده اند بسیار تحصیل کرده قادر به حذف پوشاک زمانی که آنها در واحد و پس از آن وجود دارد یک فرایند است که در محل به آنها برای تمیز کردن خود و تغییر به لباس های جدید قبل از ورود به دانشگاه."

این تقسیم منطقه مراقبت برای افرادی است که دیگر مناسب برای بستری شدن در بیمارستان اما نیست کاملا آماده بازگشت به عادی خود را اقامت.

ایوانز گفت: تسهیلات دریافت کرده است نگرانی از آن اعضای جامعه در مورد آوردن مردم با COVID-19 هر چند نه به عنوان بسیار به عنوان انتظار می رود. پس هر کس برای اولین بار مطلع در اواسط ماه مارس ایوانز گفت: کارکنان فرصتی برای پاسخ به سوالات و نگرانی.

"صحبت کردن از طریق همین دلیل ما در حال انجام آن است و چگونه ما در حال انجام آن بوده است واقعا مفید" ایوانز گفت. "قطعا وجود هنوز هم ترس, البته, اما داشتن که اطلاعات اولیه در, من فکر می کنم ساخته شده است که یک دنیا تفاوت."

به عنوان دیگر اقدامات ایمنی تاسیسات اجرا شده بازدید کنندگان نبوده و مجاز از اواسط ماه مارس و همه کارکنان باید به نمایش بر ورود و خروج از محوطه دانشگاه. کارکنان نیز باید شستشو و یا اصول بهداشتی دست های خود را قبل از ورود و ماسک های فرسوده توسط هر کس در داخل محوطه دانشگاه. فعالیت های گروه لغو شده است و شهروندان باید در اتاق خود و یا آپارتمان.

Ecumen است که نزدیک غربالگری همه ارجاع. از سه شنبه ایوانز گفت هیچ برنامه ای برای بیشتر مردم کرد به تقسیم منطقه مراقبت.

"ما برای مراقبت از جامعه ما است و ما برای مراقبت از کسانی که در نیاز" ایوانز گفت. "ما فکر کردیم که تمرکز ما خواهد بود مراقبت از کسانی که در اینجا زندگی می کنند در حال حاضر, اما ما دیدم خوب بیشتر در جامعه ... و ما می خواهیم برای خدمت به جامعه ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن