آمریکا می گذرد عمده حفاظت لایحه

مجلس سنای آمریکا رای دادند 73-25 در روز چهارشنبه به تصویب بزرگ آمریکایی در خارج از منزل, قانون دو حزبی قانون

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

مجلس سنای آمریکا رای دادند 73-25 در روز چهارشنبه به تصویب بزرگ آمریکایی در خارج از منزل, قانون دو حزبی قانون به صندوق پروژه های حفاظت و تفریحی دسترسی در ایالات متحده است.

این لایحه به طور کامل اختصاص بودجه فدرال به زمین و آب حفاظت از صندوق در 900 میلیون دلار سالانه و صندوق نگهداری افتاده بر زمین و آب در $9.5 میلیارد دلار طی پنج سال آینده. خانه است که انتظار می رود به همان لایحه در هفته های آینده.

پول در صندوق می آید از حق امتیاز پرداخت شده توسط شرکت های نفتی از فدرال نفت اجاره. کنگره در سال گذشته رای به تضمین پول رفتن به صندوق. در این سال اقدام تضمین آن صرف شده برای آن هدف در نظر گرفته شده.

رای "یک پیروزی برای همه آمریکایی ها" زمین Tawney رئیس Backcounty شکارچیان و ماهیگیران تفننی گروه در بیانیه ای گفت:. "ما مردم را برای سرمایه گذاری در مشترک ما زمین و آب و روح هر دو حزب سازش که منجر به این لحظه که در آن ما باید یک بار در یک نسل قانونی پیروزی در چنگ ماست."

مینه سوتا دریافت کرده است نزدیک به 250 میلیون دلار در LWCF بودجه بیش از پنج دهه گذشته کمک به محافظت از مکان های مانند Voyageurs پارک ملی مرزی آب قایق رانی منطقه بیابان و مینه سوتا دره پناهگاه حیات وحش ملی.

این لایحه در مجلس سنا شامل کامل اختصاص داده شده بودجه برای LWCF شروع در سال مالی 2021 در ماه اکتبر. این $9.5 میلیارد دلار در طول پنج سال برای تعمیر و نگهداری خواهد شد:

  • 70 درصد خدمات پارک های ملی;

  • 15 درصد برای خدمات جنگل ایالات متحده;

  • 5 ٪ برای خدمات شیلات و حیات وحش;

  • 5 درصد برای اداره مدیریت زمین;

  • 5 درصد برای اداره آموزش و پرورش هند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن