فروش تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات جراحی دندانپزشکی

فروشگاه آزاد مد یکی از فروشگاه های اینترنتی فعال داخلی در زمینه مواد و تجهیزات دندانپزشکی می باشد. این فروشگاه

توسط NEWSMINERAL در 8 مهر 1401

فروشگاه آزاد مد یکی از فروشگاه های اینترنتی فعال داخلی در زمینه مواد و تجهیزات دندانپزشکی می باشد. این فروشگاه به طور تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. از جمله کالای فروشگاه آزادمد می توان محصولات ترمیمی مانند کامپوزیت ها، باندونگ ها و… ، تجهیزات دندانپزشکی برای جراحی، هند پیس، لیزر، ایمپلنت، لوازم یکبارمصرف و… همچنین در این سایت شاهد فیلم ها و کتاب ها و مقالات آموزشی در زمینه دندانپزشکی هستیم. این فیلم های آموزشی اطلاعات بسیار خوبی به دندان پزشکان عزیز می دهد. فروش تجهیزات دندانپزشکی شما می توانید برند مورد نیاز خود را در این سایت انتخاب کرده و تنها محصولات همان برند را مشاهده کنید. علاوه بر موارد گفته شده سایت آزاد مد دارای بخش فروش ویژه بوده که در آن محصولات با تخفیف هایی بسیار خوبی به فروش می رسند. برای ارتباط با این فروشگاه می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس گرفته یا به آدرس آن در تهران، میدان فاطمی، خیابان کاج جنوبی مراجعه کنید.

ایمپلنت را در فک قرار میدهد و ۳ ماه بعد متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی یا متخصص پروتز، روکش ایمپلنت را روی فیکسچر ایمپلنت پس از قالبگیری قرار میدهد. بنابراین تخصص و علم و تجربهی دندانپزشک مهمترین عامل برای تعیین کردن قیمت ایمپلنت و انجام ایمپلنت با کیفیت هست. مسلماً کشورهای مختلفی تولید کننده ایمپلنت هستند و هر کشوری میتواند ایمپلنت ارزان قیمت و ایمپلنت گران قیمت تولید کند. پس صرف این که گفته شود ایمپلنت آمریکایی، فرانسوی، سوئیسی یا کرهای ،نمی توان قیمت تعیین کرد . به خاطر این که ما ممکن است ایمپلنت آمریکایی در بازار داشته باشیم که از یک برند معتبر کره ای هم کیفیت پایینتری داشته باشد. تکنولوژی منحصر به فرد :در بین کشور های سازنده ایمپلنت برخی تکنولوژی و سبک خاصی در زمینه تولید قطعات ایمپلنت دارند . این کشور ها به هیچ قیمتی حاضر به ارائه این تکنولوژی به کشور دیگر نیستند .

سیستم بهداشتی شامل کاسه کراشوار ، ساکشن و بزاق کش است. بزاق کش با آب و یا هوا کار می کند. دارای یک مکش ضعیف بوده و برای مکش بزاق از آن استفاده می شود ولی ساکشن مانند جاروبرقی عمل کرده و قدرت مکشی در حدود 50 لیتر در دقیقه دارد. ساکشن می تواند مواد جامد و مایع را مکش کند. کاسه کراشوار هم همان کاسه ای است که در سمت چپ بیمار تعبیه شده است. این کاسه برای تخلیه آب دهان بیمار است. جنس آن به نحوی است که در مقابل مواد مخالف تغییر رنگ نمی دهد و معمولا از جنس های سرامیکی، چینی و پلاستیکی ساخته می شود. کمپرسور دارای دو مدل است. روغنی و غیر روغنی که هوای آزاد را به یونیت وارد می کند تابوره به صندلی کوچکی که دندانپزشک و دستیار آن از آن استفاده می کنند، گفته می شود. تابوره حالتی گردان دارد. میز پزشک یا تابلت میزی است که در دسترس دندانپزشک قرار دارد و دارای کلید های متعددی برای کنترل چراغ، تنظیم آب سرد یا گرم کراشور، وضعیت صفر صندلی و کلید کنترل صندلی و پشتی آن است.

پس با ما همراه باشید تا به این سوال بسیار مهم پاسخ داده و در رابطه با مدارک مورد نیاز اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم. لوازم دندانپزشکی امروزه تبدیل به مهم ترین ابزار در حوزه پزشکی شده اند، چرا که عملاً بدون داشتن این ابزارها هیچ یک از فرآیندهای مربوط به شاخه دندان پزشکی صورت نمی گیرد. امروزه به همین دلیل است که شاهد فعالیت شرکت ها و برندهای مختلفی در زمینه تولید و یا واردات لوازم دندانپزشکی در داخل کشور هستیم. هر یک از این برند ها سعی می کنند تا با ارائه لوازم حرفه ای، مدرن و پیشرفته دندانپزشکی سهم بسیار خوبی از بازار را به دست بیاورند. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حوزه لوازم دندانپزشکی یکی از حوزه های پر درآمد بوده و فعالین این حوزه در مدت زمان کوتاهی می توانند درآمدهای بالایی داشته باشند. به همین خاطر است که افرادی که دانش فنی قابل قبولی در حوزه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی دارند، اقدام به ثبت شرکت کرده و به صورت جدی در این حوزه فعالیت می کنند. افرادی که قصد دارند تا اقدام به ثبت برند لوازم دندانپزشکی کنند سوالاتی مختلفی را مطرح می کنند. این سوال ها شامل موارد مختلفی می شود. به عنوان مثال برای انجام فرایند ثبت برند لازم است تا چه مدارکی را ارائه دهیم؟ در بخش بعدی در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت برند لوازم دندانپزشکی توضیحاتی را ارائه می دهیم.

به کار برده می شود. محدود تهیه کند بگونه ای که وضعیت کامل دندان و بافت های اطراف آن را نشان دهد. شود را به خوبی نشــــان می دهد. همچنین پوسیدگی های بین دندانی نیز استفاده می شود. علاوه بر آن با بکارگیری فیلم های بزرگتر می توان تصاویر هر یک از فک ها به طور کامل را نیز تهیه کرد. عنوان جایگزینی برای فیلم های اشعه x دنئان پزشکی معمولی بکار گرفته می شود. سمت دیگر چرخیده و تصویر کامل پارانومیکی از دندان ها، فک ها و مفاصل گیج گاهی فکی تهیه می کند. می توانند با اتصال دستگاه های تکمیلی ، به صورت دیجیتال نیز عمل کنند. می تواند به این سیستم متصل شود. پزشکی از رادیوگرافی پانورامیک استفاده شود. از این دستگاه های رادیوگرافی برای تهیه تصویر جمجمه به صورت استاندارد استفاده می شود. های مختلف باهم قابل مقایسه هستند و موقعیت سر و فاصله ی آن تا منبع اشعه و فیلم همواره ثابت است. تصاویر سفالومتری می توانند از دو مقطع جانبی و یا خلفی -قدامی تهیه شوند. ارتودنسی و جراحی فک و صورت است. تصویر و یک چاپگر تهیه کننده نسخه چاپی ، تشکیل شده است . سنسور در داخل دهان بیمار قرار می گیرد و به صورت الکترونیک به سیستم کامپیوتر متصل می گردد . این سنسور اشعه های x را شناسایی کرده آنها را مستقیماً به سیگنالهای الکتریکی تبدیل می کند . داده های تصویری دیجیتال جهت پردازش به سیستم کامپیوتری فرستاده می شوند . شده است . این آرایه سیگنال آنالوگی را به واحد پردازش نمایشگر می فرستد .

  1. جراحی مربوط به خارج کردن کیست و یا تومور از لثه
  2. کاورهای کفش نایلونی
  3. طبقه بین المللی
  4. Curette جراحی
  5. پک استریل مخصوص جراح
  6. وابسته بودن نتیجه به میزان توجه و مشارکت بیمار
  7. ابزارهای پریودنتال- اسکیلر ها
  8. الکترولیت آنالایزر

رادیوگرافی دیجیتال روشی برای نمایش تصاویر رادیوگرافی با استفاده از یک سنسور تکنولوژیک جامد تشکیل شده از قطعات الکترونیکی است. تصویر ظاهر شده به کمک این سنسور بر روی سیستم کامپیوتری مشاهده و ذخیره میشود. تصویر دیجیتال طیفی از نواحی تاریک و روشن بوده که بر روی فیلم هم قابل مشاهده است. اما ماهیت تصویر دیجیتال به طور کامل با فیلم متفاوت میباشد. تصویر دیجیتال مجموعهای از سلولها در ماتریسی از ردیفها و ستونها است. هر سلول به سه عدد تقسیمبندی میشود: محور X، محور Y و مقدار خاکستری (Grey Value). مقدار خاکستری عددی است که با شدت اشعه ایکس در همان موقعیت هنگام قرار گرفتن در معرض سنسور مطابقت دارد. اشعهی ایکس تابیده شده از دستگاه رادیوگرافی تک دندان توسط لایهی سنتیلاتور به فتونهای نور تبدیل شده و فرآیند عکاسی توسط تراشهی به کار رفته امکان پذیر میگردد. آلیاژ GADOX ساختار پودرمانندی است که بر روی صفحهای اسپری میشود. تجهیزات جراحی دندانپزشکی این پودر به مرور زمان در اثر ضربات کوچک و تعداد اکسپوز بالا آسیب دیده و از کیفیت تصویر آن کاسته میشود.

بسته به درخواست شما، فرمولاسیون برخی از رنگ ها توسط یک متخصص رنگ ممکن است لازم باشد. به عنوان مثال ، اگر شما از یک تولید کننده رنگ برای تولید یک محصول جدید درخواست می کنید، این شرکت زمان قابل توجهی را برای تنظیم یک فرمول صرف خواهد کرد. تولیدکنندگان رنگ به روش های مختلفی با فرمول بندی هزینه ها سر و کار دارند. بدیهی است که هرچه زمان بیشتری برای رسیدن به یک فرمول تأیید شده لازم باشد، هزینه های توسعه یا فرمول سازی آن بیشتر است. برای به حداقل رساندن هزینه های فرمول سازی ، با یک تولید کننده رنگ با تجربه در زمینه شیمی رنگ کار کنید. همچنین، قبل از ارسال پروژه خود به یک فرمولاتور، مهمترین مشخصات و ضوابط عملکرد رنگ مورد نظر خود را مشخص کنید، "نیاز به داشتن" را از "خوب داشتن" جدا کنید. از خود بپرسید: چه چیزی واقعاً در برنامه استفاده نهایی مشتری من لازم است؟ مشخص کردن مهمترین موارد قبل از شروع یک پروژه تدوین می تواند به ساده سازی این هزینه ها کمک کند.

دستگاه رادیوگرافی دندان، ابزاری جهت تشخیص بیماری ها و آسییب های دندانی است که دارای ۳ مدل، رادیوگرافی تک دندان (پری اپیکال)، رادیوگرافی پانورکس و رادیوگرافی سفالومتری است. رادیوگرافی پری اپیکال، تصاویر دقیقی از یک دندان و یا چند دندان محدود تهیه می کند. در رادیوگرافی پانورکس دستگاه در خارج از دهان قرار گرفته و با گردش تیوب X و فیلم دور سر بیمار تصویری از تمام دندان ها در کنار یکدیگر تهیه می گردد. در رادیو گرافی سفالومتری تصویر جمجمه به صورت استاندارد تهیه می گردد. یونیت دندانپزشکی شامل صندلی دندان پزشکی جهت استقرار بیمار، چراغ دندانپزشکی، سیستم بهداشت، کمپرسور، تابورهها و میز پزشک یا تابلت است. اتوکلاو دندانپزشکی یا دستگاه استریل کننده با بخار، نیز وسیله ای جهت استریلیزاسیون به وسیله افزایش دما است. جهت تولید تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت و کارایی بالاتر و قابل رقابت با نمونههای وارداتی لازم است که استانداردهای ذیل مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد. با مطالعات صورت گرفته مشخص شده است که استفاده از این محصولات در مراکز دندانپزشکی امری اجتناب ناپذیر است و هرساله به میزان تقاضای آنها افزوده میشود. از سوی دیگر با توجه به نوسانات نرخ ارز واردات این محصول رو به کاهش است، لذا محصولات مورد بررسی در طرح از کمبود عرضه در بازار برخوردار هستند و این کمبود عرضه نیز در سطح قابل توجهی است.

تمام این دسته بندی ها خود شامل وسایل مختلفی می شود. باید بدانید که هر کدام از این تجهیزات در رابطه با کنترل عفونت، انجام جراحی های عملیاتی، معالجه بیماران و ارائه خدمات درمانی نقشی بسیار مهم و کلیدی را بر عهده دارند. از جمله متداول ترین ابزار ها و تجهیزات مصرفی دندانپزشکی می توان به آینه های دهان اشاره نمود که با وجود سادگی، برای درک بهتر وضعیت دندان ها بسیار موثر می باشند. وضعیت دندان ها را با استفاده از آینه مورد نظر مشاهده نمایند ، ضمن اینکه در قسمت هایی که به سختی می توان دسترسی داشت، بسیار کاربردی هستند. با کمک این ابزار ،بررسی پوسیدگی و مشکلات دهان به راحتی قابل انجام بوده و دیگر نیاز به جابه جایی زبان و یا دخالت دست برای مشاهده بهتر دندان ها نمی باشد. انبرک یا کاوشگر دندان که شاید از نظر ظاهری برای برخی افراد ترسناک بنظر برسد، اما می تواند برای یافتن علائم حفره یا بیماری های لثه مفید باشد.

تجهیزات دندانپزشکی انواع مختلف و گوناگونی دارد. ما در اینجا سعی کرده ایم که به صورت اجمالی نکاتی درباره هر کدام را به شما بگوییم. این آموزش های صرفا جهت یادگیری اسامی است و مبنای تخصصی ندارد. از نظر ساختار و فیزیک تولید صندلی ها در سه تایپ Z - X - U یا I تقسیم بندی می شوند. بیشتر كارخانجات به دلیل آسان بودن تولید از روش اول استفاده می كنند. بعضی از كارخانجات نیز به این دلیل كه قدرت و استحكام صندلی در نوع دوم بیشتر است از این فیزیک برای تولید استفاده می كنند. تجهیزات دندانپزشکی زیبایی هر صندلی دارای دو موتور می باشد. یك موتور برای قسمت نشیمن گاه و بالا و پائین كردن و موتور دیگر جهت جابجایی پشتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای راحتی كار دندانپزشک علاوه بر قابلیت انتخاب position های مختلف، دو mode در صندلی ها به نام های Zero position و Over position پیش بینی می شود.

آخرین مطالب