قطار قرعه کشی برگ مهاجران در تلو تلو خوردن: 'هنگامی که نوبت من آمده ای ؟

نوشته شده توسط ارم صدیق , Vishwas Waghmode | بمبئی | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 4:36:25 am پلیس سع

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط ارم صدیق , Vishwas Waghmode | بمبئی | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 4:36:25 am
پلیس سعی کنید به کنترل یک صف برای گرفتن قطار به اوتار پرادش در خارج CSMT ایستگاه در بمبئی در روز شنبه. Ganesh Shirsekar

قبل از سپیده دم در مارس 15, Om Prakash Tiwari تضعیف بمبئی با خانواده شش بر 1500 کیلومتر سفر در تاکسی خود را به خانه در بالا را Pratapgarh منطقه. او تا به حال ثبت نام از 10 روز پیش برای بلیط در قطار ویژه برای مهاجران اما نمی توانستم صبر کنید هر بیشتر برای پاسخ به سوال: "هنگامی که نوبت به من می آید؟"

حدود غروب آفتاب در مارس 8, عادل خان یک 25 ساله زری کارگر در Jogeshwari چپ این شهرستان در قطار ویژه به بالا. او تا به حال ارائه شده درخواست خود را فقط سه روز قبل در ایستگاه پلیس محلی.

Wedged بین دو سفر است ناامیدی مجبور است که هزاران نفر از مهاجران دور از ایستگاه های راه آهن و بر روی بزرگراه در جان و خطرناک تلاش برای رسیدن به خانه های خود رانده شده توسط عدم وجود شغل و سریع شهری گسترش coronavirus.

برای بسیاری از گرفتن یک صندلی در این قطار ویژه مانند یک قرعه کشی بر اساس پیچیده و مراحل ثبت نام به طور کامل وابسته به مقصد متحده است که یا تصویب و یا در منطقه بر اساس لیست با هیچ توضیحی روشن است.

در ماهاراشترا کشور صنعتی نیروگاه و کلید مقصد برای مهاجران از سراسر کشور این شماره ها گفتن: 2.25 لاخ مردم چپ در 191 Shramik ویژه ممکن است بین 1 و 15 — از 100 اولین قطار 50 نفر به بالا و 25 تا بیهار; بیش از 1 لاخ دیگران تخمین زده می شود از سمت چپ در وسایل نقلیه خصوصی و اتوبوس بر اساس مجوز صادر شده است.

و در بمبئی که پدید آمده است به عنوان کانون Covid بحران با 17,671 موارد و 655 مرگ و میر حداقل 1.13 لاخ کارگران مهاجر مجبور به ترک منطقه شهری ،

روز جمعه این مهاجر قطار بودند در مرکز سیاسی firestorm با راه آهن وزیر Piyush Goyal, متهم, West Bengal, Jharkhand, Chhattisgarh و راجستان از دادن اجازه برای دریافت این قطار نقشه کشی قوی rebuttals از ایالات — اولین قطار از ماهاراشترا به غرب بنگال چپ شنبه.
در ضمن Tiwari داستان نشان می دهد که وضعیت بر روی زمین است.

"ما پر از اشکال در مارس 6, با 25 دیگران در Kala Chowki ایستگاه پلیس. اما هیچ کس روشن بود در مورد زمانی که نوبت به من خواهد آمد. ما در تلاش برای دریافت یک مجوز برای یک اتوبوس اما با شکست مواجه شد زیرا این خودرو مقالات مالیات بر حال پاک نشده است," او گفت:.

"زمانی که ما تصمیم به ترک در تاکسی. اما آنها هنوز هم نمی خواهد به من اجازه گفت: تنها یک شخص دیگر اجازه داده شد به سفر. وجود کامیون های ترک با صدها کهنه داخل, اما آنها اجازه نمی دهد به من. به طوری که در 2 بعد از ظهر جمعه من در سمت چپ و بدون هر گونه اجازه" گفت: Tiwari, 59.

با توجه به ماهاراشترا مقامات دولت اولین گام این است که برای بلیط امیدوار به ارسال فرم ثبت نام در ایستگاه پلیس محلی که در آن نام گروه بندی می شوند در دسته 25-30 بر اساس مقصد مناطق.

سپس DCP دفتر باشگاه لیست دریافت شده از سه-چهار ایستگاه های تحت اختیار خود را در بزرگتر خوشه بر اساس همین معیار است. مناطق شده با آدرس خانه در Aadhaar کارت یک کپی از آن را به فرستاده شده با نرم افزار.

"درخواست ساخته شده است برای دریافت دولت مستقل مربوطه DCP در حالی که اطلاع رسانی ما در همان زمان برای پیگیری و اقدام است. هنگامی که درخواست تایید دریافت, دولت معمولا روز بعد ما ارسال آن به راه آهن. در آن طول می کشد یک روز دیگر برای قطار به طور مرتب و به طور همزمان کسانی که تا به حال ثبت شده مطلع هستند و اتوبوس های سازمان یافته به آنها را به ایستگاه" گفت اضافی دبیر کل (درآمد) Nitin Kareer این افسر IAS که سر یک گره تیم برای فرایند در Mantralaya دولت دبیرخانه.

شیواجی دوند بخشی کمیسر مسکونی بخش گفت: پلیس commissionerate در بمبئی و منطقه جمع نیز هماهنگ با Mantralaya تیم به منظور تسهیل روند.

دوند گفت که "همه کسانی که ثبت نام کرده اند" را به هیئت مدیره این قطار بر اساس دریافت لیست تایید. "ایستگاه از جایی که قطار را ترک است که بر اساس تعداد افراد در لیست ساکن در مجاورت" او گفت:.

با اشاره به مواردی مانند کسانی که از Tiwari و خان یکی دیگر از مقامات ارشد رسمی اذعان دارد که بدون پاک کردن جهت روند — برای مثال کشور مقصد ممکن است روشن از یک لیست از مهاجران به رهبری به یک خاص منطقه اما دیگر روشن برای مکان های مختلف.

"ایالات متحده باید در مسائل مختلف به طبقه بندی شده اند از جمله تنظیم اتوبوس به کشتی مهاجران به مناطق مختلف سازماندهی برای حمل و نقل و مواد غذایی و تضمین شده است. این را مطرح کرد چالش های عمده ای گفت:" مقام.

"همچنین به عنوان Shramik قطار آغاز شد از ماه مه 1 وجود دارد نه بیشتر از دو-سه قطار در هر روز تا حدود سه روز پیش. اما در حال حاضر ما باید حداقل هفت-هشت خروج از قطار بمبئی در هر روز. دولت این است که تنظیم برای حداقل 200 بیشتر قطار که برنامه های دریافت شده و درخواست برای کد بندی مشاغل ملی فرستاده شده به کشورهای دیگر" این مقام گفت.

است از کمی دلداری به مردم مانند Tiwari. "پول من شد در حال اجرا در بمبئی من نمی تواند استطاعت منتظر قطار دیگر هیچ" او گفت:. شنبه شب خود را تاکسی رسیده بود کنپور فقط حدود 250 متر از خانه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن