دو بازداشت شده به اتهام کشتن جزئی در بنگال

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 4:09:32 am منابع گفت: پلیس کاو

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 4:09:32 am
West Bengal police, West Bengal minor murder, Bengal minor murder, India news, Indian Express منابع گفت: پلیس کاوش که آیا این علائم بر روی دختر, گلو شد و در نتیجه اختناق. (بازنمودی تصویر)

یک زن و یک جوان بازداشت شدند در روز شنبه به ظن دست داشتن در مرگ 10 سال در کلکته جدید Alipore منطقه است.

پلیس همچنین در بازدید از خانه او در بعد از ظهر یکشنبه به جمع آوری شواهد.

به گفته پلیس minor — ساکن E بلوک در Alipore منطقه — که گفته می شود در بر داشت ناخودآگاه در خانه او در بعد از ظهر جمعه. او با عجله به Vidyasagar بیمارستان در Behala منطقه که در آن پزشکان اعلام کردند او به ارمغان آورد مرده است.

پزشکان حاضر به دست جزئی از بدن دختر به خانواده پس از لکه بینی علائم در گلو او و ارسال آن برای معاينات پلیس اضافه شده است.

منابع گفت: پلیس کاوش که آیا این علائم بر روی دختر, گلو شد و در نتیجه اختناق.

منابع گفت: خانواده مرحوم ادعا کرد که دختر مرده از ترس بعد از دیدن یک شبح. پلیس حاضر به باور این خانواده ادعا و بازداشت مادر و یکی دیگر از جوانان برای بازجویی در روز یکشنبه.

یک افسر ارشد پلیس کلکته گفت: "اعضای خانواده خواسته بود پزشکان به دست بدن پس از او مرده اعلام شد. اما پزشکان مشکوک شد پس از توجه به علائم در بدن و همچنین رفتار خود را عجیب و غریب. بنابراین پزشکان ارسال می شود بدن برای معاينات. ما در حال بررسی این موضوع را شروع کرده اند و بازجویی از مادر و یک نفر دیگر."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب