Biocon مواد مخدر دریافت DCGI nod برای استفاده در موارد متوسط تا شدید COVID-19 بيمار

توسط: PTI | بنگلور | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 7:07:17 pm Biocon گفت Itolizumab اولین رمان بیولوژی

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: PTI | بنگلور | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 7:07:17 pm
Remdesivir drug, treating Covid-19 patients, Coronavirus cases, PGIMER, CHandigarh news, Indian express news Biocon گفت Itolizumab اولین رمان بیولوژیک درمانی به تایید شود در هر نقطه در جهان برای درمان بیماران مبتلا به
متوسط تا شدید COVID-19 عوارض.(بازنمودی/AP)

بیوتکنولوژی عمده Biocon روز شنبه اعلام کرد که "دستیابی به موفقیت به مواد مخدر" Itolizumab دریافت داروهای کنترل کننده به طور کلی از هند (DCGI) تایید برای استفاده از آن در حد متوسط تا شدید COVID-19 بيمار.

DCGI را تایید کرده است به بازار Itolizumab (ALZUMAb) تزریق 25mg و 5mL راه حل اضطراری برای استفاده در هند برای درمان از توليد سيتوکين سندرم (CRS) در موارد متوسط تا شدید ARDS (سندرم زجر تنفسی حاد) بیماران با توجه به COVID-19 Biocon گفت: در یک نسخه.

آن گفت: Itolizumab اولین رمان بیولوژیک درمانی به تایید شود در هر نقطه در جهان برای درمان بیماران مبتلا به متوسط تا شدید COVID-19 عوارض. Biocon است repurposed Itolizumab ضد CD6 مقدار igg1 مونوکلونال آنتی بادی تولید شده در هند در سال 2013 به عنوان ALZUMAb برای درمان مزمن پلاک پسوریازیس, برای درمان CRS در حد متوسط تا شديد در بيماران ARDS با توجه به COVID-19 آن اضافه شده است.

Itolizumab خواهد بود ساخته شده و فرموله شده به عنوان یک تزریق داخل وریدی در Biocon زیستی-تسهیلات ساخت در Biocon پارک در اینجا. "من افتخار می کنم از نتیجه موفقیت آمیز از محوری مطالعه ما انجام شده با ما رمان immuno-تعدیل anti-CD6 مونوکلونال آنتي بادي Itolizumab که ثابت کرده است که یک مداخله موثر در درمان بیش از حد جدی پاسخ ایمنی دیده می شود با COVID-19. داده ها قانع کننده است و من مطمئن هستم که این برای اولین بار در کلاس بیولوژیک را نجات و کمک به کاهش میزان مرگ و میر در کشور ما" Biocon اجرایی رئیس Kiran Mazumdar-شاو گفت.

و اشاره کرد که این مواضع هند در میان پیشرو جهانی نوآوران در تلاش خود را برای غلبه بر COVID-19 گیر او گفت: این کارآزمایی بالینی تصادفی شده نشان داد که همه این بیماران تحت درمان با Itolizumab (ALZUMAb) پاسخ مثبت و بهبود.

Itolizumab در حال حاضر تایید شده برای درمان CRS در بيماران با شدت متوسط تا شدید ARDS با توجه به COVID-19. ما طرح را به این درمان به دیگر نقاط جهان نهفته این بیماری همه گیر او اضافه شده است. Biocon گفت: تصویب Itolizumab از DCGI است بر اساس نتایج حاصل از نتیجه گیری موفق از a randomized controlled clinical trial در چند بیمارستان در بمبئی و دهلی نو است.

این مطالعه متمرکز بر ایمنی و اثر بخشی از Itolizumab در جلوگیری از CRS در حد متوسط تا شديد در بيماران ARDS با توجه به COVID-19, او گفت:, و اضافه کرد که نقطه پایانی اولیه برای کاهش مرگ و میر مواجه شد و دیگر کلید ثانویه نقطه انتهایی برای اثر بخشی و بيومارکرهای نیز به دست آورد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن