MSHSL وزن گزینه های به عنوان coronavirus مربوط به لغو خوردن به بودجه

"چیزهایی که واقعا خوب به دنبال" دستیار مدیر غنی کرده اند. "COVID-19 بدیهی است که تغییر کرده است که." به نقطه

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

"چیزهایی که واقعا خوب به دنبال" دستیار مدیر غنی کرده اند. "COVID-19 بدیهی است که تغییر کرده است که."

به نقطه ای که لیگ در حال حاضر با توجه اولیه به نظر می رسد در کاهش هزینه های آماده سازی برای آنچه که می تواند یک پولی کابوس. لیگ, یک سازمان غیر انتفاعی به طور معمول در عمل با حدود 9 میلیون دلار بودجه سالانه MSHSL مدیر اجرایی اریش Martens گذاشته دوشنبه. که بودجه را پوشش می دهد همه چیز را از خدمات به مسابقات به بیمه.

یک تکه است که سالانه درآمد — بیش از 7 میلیون دلار — می آید از مسابقات در قالب فروش بلیط, پخش قرارداد و حمایت مالی است. ماده گفت: بلیط درآمد به تنهایی حساب برای 60 درصد از لیگ سالانه درآمد. مسابقات تنها هزینه لیگ در حدود 3.5 میلیون دلار برای اجرای ترک 3.5 میلیون دلار به صندوق کمک به بقیه لیگ هزینه.

در حال حاضر چه اتفاقی می افتد اگر برخی از کسانی که در مسابقات نمی گیرد زیرا از coronavirus نگرانی ها ؟ به دنبال در فصل پاییز, ماده, نام, فوتبال, فوتبال و والیبال برخی از لیگ "بزرگ-درآمد-تولید و فعالیت." کسانی که ورزش های تولید حدود 1.1 میلیون دلار در "خالص مثبت درآمد."

"تلاش برای پروژه که مثبت $600,000 ... اگر ما تا به حال یک سال نرمال" موضوع گفت: "معکوس می تواند خود را کاملا به سرعت به بیش از 1 میلیون دلار کسری بودجه است."

اگر MSHSL هیچ دولتی مسابقات درآمد باقی مانده است با کمتر از 2 میلیون دلار برای کار با آن تا حد زیادی ناشی از هزینه ثبت نام.

شماره بدتر اگر MSHSL قادر است دارای دولت مسابقات بدون فن. که در آن نقطه MSHSL وارده بسیاری از همان معمول مسابقات هزینه — تسهیلات مقامات جوایز — اما کمی از درآمد.

"خوب برای ما دانشجو-ورزشکاران و من می دانم که چرا ما در اینجا" موضوع گفت: "اما به طور بالقوه مشکل در دروازه."

بدون لیگ را منبع اصلی درآمد, چگونه آن را شروع به پوشش آن حدود 5.5 میلیون دلار سالانه در غير مسابقات مربوط به هزینه?

"شما می توانید درک کنند که, که با, که فراهم می کند یک چالش مهم برای ما به عنوان ما سعی می کنیم برای شناسایی چه خواهد شد و چیزهایی شبیه" Martens گفت.

این MSHSL خواهد آمد در مورد که در آن انتظار می رود برای 2019-20 سال تحصیلی — در مورد $400,000 کسری — حتی با از دست دادن فینال دو روز از دختران بسکتبال مسابقات دولت همه پسران بسکتبال مسابقات دولت و کل زمستان, ورزش های نجومی. بهار ورزش دولت مسابقات در واقع کار در از دست دادن مالی و لیگ دریافت $790,000 از طریق چک Protection Program تا $580,000 که در قالب یک کمک. کمک کرد که جبران آنچه Martens به نام "بخش قابل توجهی" از حقوق و مزایای لیگ کارکنان از طریق ژوئن 10.

"و در عین حال همانطور که ما حرکت رو به جلو آن را می شود بسیار murkier به عنوان ما سعی می کنیم به شناسایی آنچه که اتفاق خواهد افتاد" Martens گفت.

Martens گفت: هیئت مدیره بوده است "واقعا فعال" در اقدامات برای کاهش بودجه تکیه بر مسابقات حمایت مالی و قراردادهای اما لیگ قطعا برای آماده نیست آنچه که ممکن است پیش رو در بدترین سناریو مورد.

آن را غیر روحانی کردن چند فرصت برای جبران بودجه.

به طور سنتی دولت مسابقات بلیط فروش دلار های مالیاتی که به دولت به جای انتقال به MSHSL بنیاد جداگانه غیر انتفاعی بنیاد خیریه است که باعث می شود کمک های مالی به صندوق کمک به تشخیص یا ترویج مشارکت دانش آموزان در دبیرستان فعالیت های فوق برنامه.

لیگ با حمایت از بنیاد مدیره است درخواست برای یک بار معافیت به کسانی که دلار اختصاص یافته به MSHSL این سال است. لیگ نیز است که کار با آن جریان شریک مدرسه فضای رسانه در تولید درآمد از مسابقات در جریان است. در حال حاضر مسابقات در حال جریان به صورت رایگان.

"ما هنوز هم نیاز به جریان مسابقات به منظور است که به ارائه درآمد" Martens اشاره کرد. "ما پیش بینی ما احتمالا خواهید برای دریافت برخی از بازخورد در این, اما ما همچنین فکر می کنم که وجود خواهد داشت اشتها و علاقه قادر به مشاهده می شود و بخشی از آن مسابقات در هر سطح ممکن است وجود داشته باشد."

لیگ همچنین می تواند هیچ کس برخی از دولت مسابقات تسلی و مقام سوم بازی ها که اغلب در از دست دادن کار — هاکی پسران تنها یکی است که سالانه در عمل به خوبی به سیاه و سفید به دلیل آن گنجانده شده است در فصل سالانه بلیط بسته — و همچنین به عنوان به طور بالقوه تغییر امکانات. که یک مورد که در آن لیگ می تواند برنامه های احتمالی در محل. وجود دارد که امکانات مدرسه قادر به نگه داشتن دولت مسابقات اگر نیاز بود.

امید برای لیگ است که باز از جوانان ورزش "می رود و" این تابستان و وجود دارد هیچ موانع وجود دارد.

با بسیاری از ناشناختهها هنوز هم در بازی لیگ اضافه شده اضافی هیئت مدیره جلسه در ماه جولای و مطمئن نیست اگر آن را حتی واضح تر عکس های مالی و سپس بسته به اطلاعات موجود.

"من فکر می کنم آن است که کمی بیش از حد اولیه را به هر گونه تصمیم گیری های بزرگ اما من می گویند که وجود دارد مقدار زیادی روی میز در رابطه با چگونه این همه پیچیده به هم" Martens گفت. "این سخت دلار و سنت گفتگو اما به دلار و سنت هستند چه را فراهم می کند فرصت برای دانش آموزان ما و جوامع است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن