Mamata به جست و خیز PM دیدار دولت می گوید نام او گم شده از لیست سخنرانان

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 6:23:30 am Mamata بانرجی West B

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 6:23:30 am
Mamata Banerjee, Narendra Modi, PM meet, Kolkata news, West Bengal news, Indian express news Mamata بانرجی

West Bengal وزیر Mamata بانرجی را جست و خیز جلسه مجازی در coronavirus وضعیت با نارندرا نخست وزیر روز چهارشنبه پس از آن پیدا شد که نام او گم شده بود از لیست سخنرانان. به جای او دبیر کل Rajiva سینها خواهد شد شرکت در جلسه, دولت, دبیرخانه منابع گفت: در روز سه شنبه.

در همین حال وزیر برگزار خواهد شد ویدئو کنفرانس دیدار با مقامات وزارت امور خارجه به بررسی Covid-19 وضعیت و Amphan کار امداد رسانی در دولت است.

ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد در 3 بعد از ظهر روز چهارشنبه یک روز پس از این ساعت در حال حاضر به حال یک جلسه با وزرای ارشد و Lt فرمانداران 21 متحده و اتحادیه سرزمین. در نشست روز سه شنبه مودی گفت: یکی سستی می تواند خنثیسازی آنچه حاصل شده است در مبارزه با Covid-19 و خواست مردم به پایین گارد خود را در برابر ویروس قاتل.

یک مقام ارشد دولت دبیرخانه گفت: "روز چهارشنبه رئیس وزرای Maharashtra, Tamil Nadu, Uttar Pradesh, کارناتاکا, Bihar و Telengana ارائه شده است این فرصت را به صحبت در این جلسه. اما ما سانتی متر را نام نیست ویژگی در لیست. بنابراین ما رئیس جمهوری احساس تحقیر و تصمیم خود را برای حضور در این نشست است."

تشریح آن به عنوان "توهین به مردم بنگال" به Trinamool کنگره کنگره در مورد مودی دولت متهم مرکز در تلاش برای به سکوت بانرجی صدای.

بنگال وزیر آموزش و پرورش Partha Chatterjee و ارشد TMC رهبر پرسیدم این مرکز بار دیگر تحقیر مردم بنگال و تصمیم به سکوت Mamata بانرجی. مشاوره در نام ویدئو کنفرانس ها است که صرف گویم چیز بی معنی اگر رئیس وزیران مجاز نیست به مطرح نگرانی های خود را."

ابراز نگرانی TMC MP آلبوم کاکلی Ghosh Dastidar تکرار Chatterjee. "مرکز باید توضیح دهد که چرا مخالف به نگرانی مردم از بنگال که ما با این بحران بی سابقه ای که باید شده ایم با هم مبارزه کردند. چرا که شما با ما تماس بگیرید محترم'ble سانتی متر برای یک VC اگر شما ترس او را به طوری که شما حتی نمی توانید اجازه دهید او صحبت می کنند" او هنوز توییتی.

ارشد TMC رهبر سابق اتحادیه راه آهن وزیر دینش Trivedi گفت: مرکز نگران بود که سانتی متر را در معرض مودی دولت شکست در Covid-19 ، "به نظر می رسد این مرکز را بسیار نگران افشای خود را به Mamata بانرجی را انتقاد سازنده در Covid-19 پاسخ که ما محترم'ble سانتی متر شده است کاهش می یابد به فقط یک لال تماشاگر برای آخرین دور از VCs با PM. مردم بنگال نمی ببخش این!"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن