طالبان پس از شوهر مجموعه کبرا در: کرالا پلیس

توسط: PTI | کلم | به روز شده: مه 24, 2020 11:39:03 pm مردی که عرضه با مار نیز دستگیر شده است. (فایل)

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
توسط: PTI | کلم | به روز شده: مه 24, 2020 11:39:03 pm
Man kills wife using cobra, man kills wife in kerala, kerala crime news, kerala news, indian cobra, russel’s viper, indian express مردی که عرضه با مار نیز دستگیر شده است. (فایل)

یک مرد بازداشت شده است به اتهام قتل او 25 ساله و همسرم با اجازه دادن به یک مار کبری نیش او در حالی که او به خواب رفته بود به پلیس گفت: روز یکشنبه. این رویداد در نزدیکی کلم اوایل این ماه.

مرد Sooraj دستگیر شد پس از همسر و خانواده مطرح سوء ظن گفت: این دومین
زمان در سه ماه است که او را گاز گرفته شده توسط یک مار.

پلیس گفت: پس از تحقیقات جرم و جنایت شعبه, آنها دستگیر Sooraj یک بانک خصوصی, کارمند از Adoor در Pathanamthitta منطقه. یک مار گیر که عرضه Sooraj با کبرا و راسل ادم خائن و بدنهاد هر دو بسیار مارهای سمی بود نیز دستگیر شد.

زن پدر و مادر تا به حال با نزدیک شدن به پلیس گفت: چیزی وجود دارد مشکوک درباره مرگ دختر خود را در 7 مه به سختی به عنوان یک زن و شوهر از سال پیش, او تا به حال جان سالم به در برد یک مار نیش می زنند.

زن و شوهر ازدواج کرده بودند برای حدود دو سال است. مالی زاویه بیش از جهیزیه مشکوک پشت قتل, پلیس گفت:.

"و مردی که او را به ارمغان آورد مارها دستگیر شده اند" کلم رئیس پلیس K S هری Sankar گفت mediapersons در اینجا در روز یکشنبه.

پلیس شواهد دیجیتال در تلفن همراه او را تماشا مار مربوط به ویدئوها در یوتیوب در سه ماه گذشته ظاهرا به روت در دست زدن به آنها Hari Sankar گفت.

پلیس گفت Sooraj خریداری راسل ادم خائن و بدنهاد از Suresh و در مارس 2, او تلاش برای کشتن همسر خود را در خانه خود در Adoor با استفاده از مار.

بود در بیمارستان بستری و مرخص شده در آوریل 22, پس از آن او تا به حال بازگشت به خانه پدر و مادرش در Anchal در کلم منطقه.

Sooraj یک بار دیگر تماس گرفته Suresh و خریداری یک کبرا. در مه 6 شب او کاهش یافته است آن را در همسر خود را در حالی که او خواب بود ماموران گفت.

"او را تماشا نیش مار او را دو بار. در مارس 7 صبح از او در بیرون از این اتاق به طور معمول و مادر او در بر داشت او ناخودآگاه" یک افسر پلیس گفت:.

او مرده اعلام شد در بدو ورود در یک بیمارستان در حالی که مار در اتاق یافت می شد و بعد کشته شدند.
پلیس گفت که این مار گیر شده بود درگیر در تجارت غیر قانونی از خزندگان و جنگل بخش خواهد یک فایل جداگانه مورد برای که.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن