مسابقه اسب | سومین-بار خوش شانس برای Battaash در شاه ایستاده سهام

بالا اسپرینتر Battaash (جیم کراولی سوار بر اسب) اضافه شده یک عنوان از دست رفته خود را از جایزه کابینه پس از ات

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

بالا اسپرینتر Battaash (جیم کراولی سوار بر اسب) اضافه شده یک عنوان از دست رفته خود را از جایزه کابینه پس از اتمام دوم در گذشته دو نسخه با پیروزی پادشاه ایستاده سهام یکی از این دو گروه یک مسابقات at the Royal Ascot که شرکت در جمعیت-رایگان شرایط روز شنبه.

سیرک Maximus (Ryan Moore تا) ادعا افتخارات در ملکه آن سهام دیگر گروه یک مسابقه در روز افتتاحیه از معتبر horse-racing رویداد انگلیسی تابستان است. در مجموع از 36 مسابقه باید برنامه ریزی شده در برنامه است.

ملکه تحسین برگزارکنندگان

قبلا ملکه الیزابت دوم که از دست رفته است این رویداد برای اولین بار در 68 سال سلطنت گفت: Royal Ascot خواهد "باقی می ماند یکی از بریتانیا بهترین ورزشی مناسبت ها".

"در این سال, شال گردن را احساس متفاوت برای بسیاری از" 94 ساله پادشاه نوشت.

"از آن است که اغلب یک شانس برای دوستان و خانواده و همکاران به جمع آوری با هم و لذت بردن از یک علاقه مشترک. من مطمئن هستم که با تلاش شجاع از برگزارکنندگان صاحبان, مربیان و پایدار کارکنان آن باقی خواهد ماند یکی از بریتانیا بهترین ورزشی موارد و برجسته از مسابقه تقویم."

زنده برنامه تلویزیونی

پنج روز رویداد است که برنامه تلویزیونی در کانال Eurosport بین 6 p. m. و 9.30 بعد از ظهر تا 20 ژوئن. کارتهای موجود در تاتا آسمان (495) شعر (304) و هاتاوی (184).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن