افسانه ای چرخش کوارتت از طریق چشم از V. V. Kumar

پا-عنکبوتی که تار میتند با مکر فریب و bagful از کلاهبرداری Vaman Vishwanath کومار شد و توانمند در زمان خود است

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

پا-عنکبوتی که تار میتند با مکر فریب و bagful از کلاهبرداری Vaman Vishwanath کومار شد و توانمند در زمان خود است. کومار در حال حاضر 84, ذهن خود را به عنوان تیز تا کنون نرخ چهار هند ریسندگی.

1. Bhagwat چاندراسکار همیشه بالای لیست من. او در یک مسابقه-برنده است که می تواند اجرا از طریق طرف در حلقه هنگامی که او در بر داشت خود را در ریتم است. شما ببینید بازوی راست او بود که مبتلا به فلج اطفال بنابراین او همیشه در کنترل از آنچه او دگرگون وجود دارد خواهد بود کامل پرتاب و گره. اما کسی مثل ببر پتودی درک ارزش خود را. هنگامی که چاندرا آمار شیار او غیر قابل کنترل بود. به دلیل فلج اطفال او سریع بازوی عمل است. پای دیگر-اسپینرها خواهد دیک خود را از مچ دست. چاندرا برگزار شد توپ مانند یک seamer. او بزرگ بود نه عنکبوتی که تار میتند از توپ اما می تواند خسارت قابل توجهی به دلیل سرعت خود را کردن زمین و همچنین او می تواند هر دو توپ را به گزاف گویی و یا ترمز کردن سطح و او تا به حال کارنامه — بالا-عنکبوتی که تار میتند به googly و flipper. او googly بود بسیار دشوار است را انتخاب کنید.

2. Erapalli Prasanna خواهد بود دوم. او با استفاده از به واقعا چرخش توپ و اگر شما ایستاده بودند در احمقانه نقطه, کوتاه پا یا احمقانه اواسط شما می تواند بشنود زنبور عسل-مانند صدا به عنوان توپ قطعه قطعه را از طریق هوا. Prasanna بالا چرخید و توپ. بنابراین حوزه خواهد شیب در رودخانه زودتر از او انتظار می رود. او می تواند ایجاد کامل سهمی از تولید اثر مگنوس و مجبور رودخانه را به پای جلو. فریب شد کلید. او می تواند درک طبیعت ملایم و گرفتن توپ به رانش دور. Prasanna همواره دگرگون حلقه در حال چرخش توپ بزرگ به ضربه و حمایت خود را برای ضربه زدن به تخته. این روزها خاموش-اسپینرها کاسه گرد حلقه است که ایده آل نیست خط می کشد و پا-قبل از خروج از معادله است.

3. Bishan سینگ بعدی: این شهرستان از روی لئامت دادن در انگلستان به او کمک کرد تا تکامل. در شرایط که در آن آن را دشوار است به چرخش توپ او آموخته به رول توپ. بعدی تا به حال صاف و آسان عمل و او نیز از سهمی و تغییرات. به علاوه Bedi تا به حال یک حیوان از یک دست توپ که از ذهن او مقدار زیادی از درها. او بیش از حد بالا چرخید و توپ را وادار ضربه به استفاده از پای خود را. اگر چاندرا بود در حال اجرا از طریق در انتهای دیگر Prasanna و بعدی را در حمایت از نقش.

4. S. Venkataraghavan: او فوق العاده عمل کردن-عنکبوتی که تار میتند. او قد بلند بود و یک بازوی عمل کردم و طبیعی گزاف گویی. به دلیل ارتفاع خود او نیست همان سهمی به عنوان Prasanna و بعدی. در یک مساعد زمین او می تواند خطرناک باشد. در طول راه او را به یاد رانش توپ را دور از دست. او بیش از حد بالا چرخید خود را خاموش-اسپینرها که توضیح می دهد که گزاف گویی او می تواند رسیدن به.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب