ببری مسجد تخریب مورد: دادگاه به ثبت اظهارات 32 متهم از امروز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 9:11:43 am در گذشته شنوایی در مه 28

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 9:11:43 am
Babri Masjid demolition case: Court to record statements of 32 accused from today در گذشته شنوایی در مه 28, دفاع مشاور به دنبال زمان بیشتری برای ظاهر متهم در دادگاه.

ویژه نوبت دادگاه در لکنو شنیدن ببری مسجد تخریب صورت است که به احتمال زیاد برای شروع ضبط به اظهارات متهم که شامل رهبران ارشد بی جی پی L K Advani, Kalyan Singh, Uma Bharti, Brij بوشان ساران سینگ و Sakshi Maharaj در روز پنج شنبه.

پس از اتمام آزمون از شهود دادستان دادگاه ثابت 4 ژوئن به رکورد بیانیه ای از همه متهم تحت 313 از CrPC.

در بخش 313 یک قاضی سوالات متهم بر اساس شواهد قرار داده و قبل از دادگاه در محاکمه و متهم است که با توجه به فرصت توضیح شرایط و اتهامات وارد علیه او.

"دادگاه مورد بررسی قرار گرفت و در مجموع 354 شهود دادستان. سؤال از شهود دادستانی بسته شد هفته گذشته و به عنوان یک روش بعدی دادگاه دستور داد برای ضبط اظهارات تمام 32 متهم تحت بخش 313 CrPC گفت:" مشاور ویژه CBI, Lalit کومار سینگ.

او افزود که اگر متهم را انکار شواهد در برابر آنها دفاع خواهد به دنبال کسب اجازه از دادگاه به تماس های خود را از شاهدان به عزل. از مجموع 49 متهم رزرو در مورد 17 نفر فوت کرده اند.

در گذشته شنوایی در مه 28, دفاع مشاور به دنبال زمان بیشتری برای ظاهر متهم در دادگاه. وکیل به دادگاه گفت که آنها تا به حال منتقل دادگاه جهت به مشتری خود را (بازدید کنندگان) اما با توجه به مستند آنها می تواند سفر نیست چرا که برخی از آنها در کشورهای دیگر گفت: دفاع مشاور Abhishek Ranjan.

قبلا دو مورد واصل شد در ایودیا در ارتباط با تخریب ببری مسجد در سال 1992. یک مورد آن مربوط به توطئه تخریب از ببری مسجد و دیگری برای تحریک جمعیت به تخریب ساختار. حدود 47 نفر ثبت نام کرده بودند پس از آن که با هم ادغام شدند با این مورد از تخریب.

دادگاه در دو مورد بود که به طور جداگانه برگزار می شود. یکی در لکنو دادگاه به اتهام توطئه تخریب ساختار و دیگر در رائه برلی دادگاه برای تحریک جمعیت به تخریب ساختار.

در آوریل 19, 2017, دیوان عالی کشور دستور داد چماقی از این دو موارد در حال بررسی و راه اندازی دادگاه ویژه (Ayodhya Prakaran) در لکهنو به این نتیجه دادرسی. دیوان عالی کشور نیز در دستور مرمت از اتهامات عنوان شده علیه 13 متهم کرده بودند کاهش یافته است از این پرونده توسط دادگاه عالی قبل از آن. دیوان عالی کشور نیز دستور اضافه کردن توطئه جنایی اتهام علیه متهم و سپس محاکمه در رائه برلی.

از اتهامات عنوان شده علیه سابق تا وزیر Kalyan سینگ که در میان 13 متهم نمی تواند ترمیم شود در سال 2017 به حساب قانون اساسی ایمنی به عنوان او سپس فرماندار راجستان. در سپتامبر سال گذشته پس از Kalyan سینگ از دست مصونیت در برابر پیگرد قانونی پس از پایان تصدی خود به عنوان فرماندار اتهامات قاب در برابر او. او همچنین در حال حاضر به قید وثیقه.

ماه گذشته دادگاه عالی تمدید مهلت دادگاه ویژه در لکنو تا 31 اوت سال 2020 به ارائه حکم در ببری مسجد تخریب مورد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب