خود را جشن فارغ التحصیلی ارشد

این بهار یک کلاس از کل سالمندان از دست دادن این فرصت را به جشن متعدد مهم rites of passage, مراسم فارغ التحصیل

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

این بهار یک کلاس از کل سالمندان از دست دادن این فرصت را به جشن متعدد مهم rites of passage, مراسم فارغ التحصیلی بودن یکی از آنها است. و پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و دیگر عزیزان به دنبال راه منحصر به فرد برای جشن فارغ التحصیلان خود را که ممکن است رسیدن به راه رفتن در سراسر مرحله یا به پرتاب خود را mortarboard بالا به هوا.

برای نسل های روزنامه های محلی آورده اند و مردم هم کمک به خانواده خود را جشن می گیرند مهم ترین نقاط عطف. ما نشان می دهد که دوباره در طول این زمان به چالش کشیدن توسط انتشارات خود را فارغ التحصیل موفقیت های آنها را با کل جامعه در راه هیچ رسانه های دیگر می کند.

جشن خود را فارغ التحصیل با همه

این اخبار دولوت تریبون منتشر مهم زندگی جشن هر هفته و فارغ التحصیلی است که قطعا یکی از لحظات خاص زندگی به خصوص در این سال است.

ما یک روش ساده و مقرون به صرفه و آسان راه برای به رسمیت شناختن و به اشتراک گذاری خود را در ارشد را با موفقیت همه. ما به این اطلاعیه ها "نقاط عطف" و با قرار دادن یک نقطه عطف برای خود فارغ التحصیل شما خواهید بود ایجاد یک یادگاری ملموس برای زندگی است.

خود گراد را نقطه عطف در کاغذ ساده است:

  • رفتن به modulist.اخبار و شیر "شروع" برای ایجاد یک حساب کاربری
  • هنگامی که حساب خود را ایجاد حرکت به گزینه های محتوا
  • را انتخاب کنید "دیگر جشن" مطالب دسته
  • انتخاب روزنامه که در آن شما می خواهید گراد اعلام به انتشار
  • ساخت سفارشی فارغ التحصیلی نقطه عطف خود را جشن فارغ التحصیل
  • را انتخاب کنید "گام بعدی" را فشار دهید به حرکت به پرداخت

ایجاد خود را جشن فارغ التحصیلی پستال را به شما کمتر از 15 دقیقه به کامل; این یک راه ارزان برای به اشتراک گذاشتن اخبار را با کل جامعه; و به شما امکان تولید حافظه است که خود را در سالمندان می تواند نگه داشتن بقیه زندگی خود را.

ما نمی توانیم جامعه ما را سالمندان فارغ التحصیلی خود را به عقب, اما جامعه خود روزنامه است که در اینجا برای کمک به ایجاد زمان به عنوان به یاد ماندنی را به عنوان ممکن است.

جشن don't stop

در طول این زمان به چالش کشیدن ما می دانیم که جشن را متوقف کند. چگونه ما را جشن می گیرند ممکن است تغییر کند اما تعهد ما برای کمک به شما در به اشتراک گذاری خود را مهم ترین خانواده "نقاط عطف" نمی خواهد. ما ادامه خواهد داد برای چاپ اطلاعیه فارغ التحصیلی خود را جشن های تولد خود را در مراسم عروسی و, تعهدات, خود, بازنشستگی, و بله, حتی آنهایی که خود را دوست اعلامیه از طریق این زمان و فراتر از آن.

ما در روزنامه های محلی خود را و ما شده ایم های خانوادگی خود را در نقاط عطف برای نسل های. و ما در به اشتراک گذاری آنها را برای نسل های آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن