جلسه توجیهی روزانه: شیب در خشونت های پس از اوت 5 سال گذشته می گوید: J&K رسمی; Gehlot ادعا اسب-نرخ های تجاری افزایش یافته است

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 9:02:43 am جولای 31, 2020: نگاهی به اخبا

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 9:02:43 am
top news briefing today, top news today, india latest news today, ram mandi bhoomi pujan, india china border news, india coronavirus latest updates, rajasthan government crisis, sushant singh rajput suicide probe جولای 31, 2020: نگاهی به اخبار امروز.

خوب صبح خوانندگان

در میان داستان های امروز bhoomi poojan طرح در ایودیا دست نخورده باقی مانده و حتی به عنوان دستیار کشیش و چهار پلیس مستقر در نقطه تست مثبت برای Covid-19 و با سالگرد abrogation ویژه در وضعیت J&K که یک پلیس می گوید هند اکسپرس در مورد عظیم در کاهش خشونت در یک سال گذشته.

بزرگ داستان

بن بست بیش از Pangong Tso ادامه داد: در روز پنج شنبه با پکن سفیر ایران در دهلی نو Sun Weidong گفت که "چین سنتی مرسوم خط مرزی است که در مطابق با لاک" در شمال بانک مرکزی دریاچه است. در حالی که او رد پیشنهادات است که چین گسترش آن ادعای ارضی در منطقه دهلی نو گفت: روند متارکه هنوز رتبهدهی نشده است به پایان رسید.

پاداش خواندن: منابع در ارتش هند گفته شده است وجود دارد هیچ de-تشدید بر روی زمین برای بیش از دو هفته در حال حاضر و این مسئله به احتمال زیاد تمرکز پنجمین دور مذاکرات در این سطح از فرمانده کل سپاه.

از صفحه اول

این تصاویری از J&K پرسنل پلیس کشیدن دور کنگره رهبر Saifuddin Louis به عنوان او تلاش می کند به صحبت کردن از پشت یک دیوار آمده است در تضاد کامل با دولت ادعا می کند در دیوان عالی کشور بود که او تحت هیچ محدودیت است و نه مواجهه با هر گونه "بازداشت غیر قانونی".

فقط شش روز پیش از bhoomi pujan دستیار کشیش و چهار پلیس ارسال شده در Ram Mandir سایت آزمایش مثبت برای رمان coronavirus. وجود دارد هیچ تغییری در برنامه ها و رویداد انتظار می رود که با حضور حدود 250 نفر است.

یک دادگاه عالی نیمکت دیروز کشیده پرده بر 38 ساله مورد acquitting یک Sonepat مبتنی بر معامله گر در یک مورد جعل و تزویر بود که پس از ثبت نام "چهار زندگی mealworms و دو زنده weevils" یافت شد در 600 گرم زردچوبه.

همه گیر

در میان افزایش مداوم coronavirus موارد Dr S Anthony Fauci, یکی از کارشناسان برجسته جهان در بیماری های عفونی گفت: هند بخش خصوصی به عنوان "جهان پیشرو تولید کننده واکسن" یک "بسیار مهمی" در نبرد جهانی در برابر ویروس.

صحبت از واکسن با چند نامزد وارد فاز 3 از آزمایش های انسانی, دولت آغاز شده است تعامل با ذینفعان چندگانه در تدارکات و برای تصمیم گیری به آن بخش از جمعیت این واکسن نیاز به تجویز می شود در اولویت است.

فراتر از Covid-19

همیشه از abrogation از وضعیت ویژه در ماه اوت گذشته, Jammu and Kashmir شاهد افت تقریبا 78% در قانون و نظم حوادث در شش ماه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مدیر کل پلیس Dilbag سینگ گفت: هند اکسپرس.

"...اما چگونه ما می آیند تا 44... ما 200-plus در سال 2009. رک و پوست کنده آن را نیز باید نگاه به جایی که شما شکست خورده" — منتخب Rajya سبها MP Rajeev Satav به نظر می رسد بیشتر بلانت در مورد کنگره تدریجی سقوط در سال های اخیر در دیدار با حزب موقت رئیس سونیا گاندی و برخی از چهره های کلیدی در UPA II دیروز.

در تسکین سابق Samata حزب رئیس جمهور جایا bret michaels, دادگاه عالی دهلی نو روز پنجشنبه ماند چهار سال دقیق حبس حکم اعطا شده به او توسط یک دادگاه بدوی در سال 2001 مورد مربوط به یک نیش عملیات توسط Tehelka مجله برای یک ادعا دفاع کرد.

ICYMI

و در نهایت

از تامیل کلاسیک Tirukkural به جواهر لعل نهرو را کشف هند از زندگینامه به مجلات — به عنوان بسیاری از 8,376 کتاب کشف شده در اواخر تامیل نادو وزیر Jayalalithaa را وداع Nilayam اقامت در چنای را Poes منطقه باغ.

دهلی نو محرمانه: برخی در دولت اعتراف وجود دارد که لازم است برای آگاهی به حذف ننگ برابر Covid-19 بیماران و کسانی که بهبود یافته اند. به تازگی اتحادیه وزیر Prakash Javadekar اصرار بر نشسته بودن با PIB مدیر کل K S Dhatwalia که تا به حال آزمایش مثبت زودتر به ارسال پیام است که پس از بهبود یکی کاملا خوب است.

🎧 در آخرین قسمت از سه چیز پادکستبحث ما دستگیری از دانشگاه دهلی استاديار هانی ببو تن در ارتباط با Elgaar Parishad مورد.

یک ماشین با دو مسافر بود شسته در آندرا پرادش را آنانتاپور در حالی که عبور از نهر سرشار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب